Сключени договори за обществени поръчки за периода от началото на 2007 г. до края на декември 2022 г. Данни от Агенцията за обществени поръчки публикувани в Портала за Отворени Данни на Правителството на Република България. Bulgarian public procurements contracts from 2007 to end of 2022. Data extracted from data.egov.bg. Вижте договорите с фирми, в които има участие на политически лица или на агенти на ДС.
2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Клисура към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян /правоприемник на ТП ДГС Розино/ -> Офис консумативи ООД - Пловдив (22000.00 BGN)
Предметът на процедурата е „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”. Поръчката включва доставка на следните артикули: канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети, компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в Техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, адрес: гр. Клисура, ул. „20-ти април” №26. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове. Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация
ID | 712761 |
Дата на публикуване | 2016-02-11 |
Тип на документа | 0 |
Номер на поръчка | 329847 |
Поръчител | Териториално поделение държавно горско стопанство /ТПДГС/ - Клисура към Държавно предприятие - Южноцентрално държавно предприятие /ДПЮЦДП/ - Смолян /правоприемник на ТП ДГС Розино/ 2016195800206 |
Описание | Предметът на процедурата е „Периодична доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Клисура”. Поръчката включва доставка на следните артикули: канцеларска хартия и формуляри, пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки, доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати, както и пълнене на тонер касети, компютърни аксесоари и компоненти магнитни и оптични носители на информация. Описание на артикулите по вид и количество се съдържа в Техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация. Доставките следва да се извършват франко в административната сграда на ТП „ДГС Клисура”, адрес: гр. Клисура, ул. „20-ти април” №26. Включените в списъка артикули не са задължителни по вид и количество и възложителят не носи отговорност, ако не ги е изчерпал. Възложителят има право да променя посочените количества съобразно нуждите си, включително да се откаже от доставка на определени видове. Предлаганите канцеларски материали и офис консумативи трябва да са нови и неупотребявани с доказан произход, придружени със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им. Да отговарят на нормативно установените санитарни, хигиенни и други норми. Да отговарят на БДС и/или европейските стандарти и/или еквивалентен за съответния вид продукт. Да се предлагат в оригинални запечатани опаковки и да отговарят напълно на техническите изисквания, посочени в техническата спецификация – Приложение №2 от съответстващата документация |
Обект | доставки |
Относно финансирането | |
Участници | 4 |
Дата на договора | 12 от 2016-02-02 |
Изпълнител | Офис консумативи ООД - Пловдив 201417931 |
Собственици на изпълнител | Офис консумативи ООД - Пловдив |
Под праг на ЕС | |
ЕС финансиране | |
Стойност на проекта | 22 000,00 BGN |
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)