Сключени договори за обществени поръчки за периода от началото на 2007 г. до края на декември 2022 г. Данни от Агенцията за обществени поръчки публикувани в Портала за Отворени Данни на Правителството на Република България. Bulgarian public procurements contracts from 2007 to end of 2022. Data extracted from data.egov.bg. Вижте договорите с фирми, в които има участие на политически лица или на агенти на ДС.
2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол -> Стинг АД - Разград (0.00 BGN)
1. Периодична доставка на лекарствени средства съгласно „СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ СРЕДСТВА - КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА "ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА" от тръжната документация по заявка на поръчителя в рамките на определения в проекто-договора начин; 2. Спецификацията на лекарствените средства е разделена на 2 обособени позиции, като по първа обособена позиция /от 1 до 2 номенклатурна единица/ се участва общо за цялата обособена позиция, тоест може да има само един спечелил участник за първа обособена позиция, а по 2 обособена позиция /Всички останали номенклатурни единици/ може да се участва за всяка номенклатурна единица поотделно, тоест всяка номенклатурна единица от втора обособена позиция е възможно да бъде спечелена от различен участник /виж СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ СРЕДСТВА - КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА "ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА" по долу/; 3. Спечелилият участник по първа обособена позиция се задължава да осигури за срока на договора изпарители, осигуряващи съвместимост на продуктите, които предлага с апарат Dreger Fabius. Спечелилият участник е длъжен да осигури безплатна гаранционна поддръжка на изпарителя за времето на договора. Участниците за тази обособена позиция декларират съгласието си за това писмено при подаване на офертата. 4. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на лекарствените средства, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по малко от 75% от обявения от производителя; 5. Доставките се извършват в количество и вид съгласно изготвяната в “Болнична аптека” заявка в срок до 24 часа, след изпращане на същата по факс, електронна поща или в писмен вид; 6. Доставчика осигурява безвъзмездно транспорта за заявените количества до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр Ямбол; 7. Крайната цена се формира в левове /без ДДС/ до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси, транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол – тази цена може да бъде променяна по време на срока на договора само при условията от УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ, раздел „Г. ЦЕНИ” т.3; 8. Количествата на заявените лекарствени средства са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периодa на договора. 9. Тръжната документация може да бъде изтеглена от сайта на болницата - http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=573. 10. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис
ID | 672903 |
Дата на публикуване | 2015-06-23 |
Тип на документа | 3 |
Номер на поръчка | 322041 |
Поръчител | Многопрофилна болница за активно лечение /МБАЛ/ "Св. Пантелеймон" АД - Ямбол 128501598 |
Описание | 1. Периодична доставка на лекарствени средства съгласно „СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ СРЕДСТВА - КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА "ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА" от тръжната документация по заявка на поръчителя в рамките на определения в проекто-договора начин; 2. Спецификацията на лекарствените средства е разделена на 2 обособени позиции, като по първа обособена позиция /от 1 до 2 номенклатурна единица/ се участва общо за цялата обособена позиция, тоест може да има само един спечелил участник за първа обособена позиция, а по 2 обособена позиция /Всички останали номенклатурни единици/ може да се участва за всяка номенклатурна единица поотделно, тоест всяка номенклатурна единица от втора обособена позиция е възможно да бъде спечелена от различен участник /виж СПЕЦИФИКАЦИЯ НА ЛЕКАРСТВЕНИТЕ СРЕДСТВА - КЪМ ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЗА "ДОСТАВКА НА ЛЕКАРСТВЕНИ СРЕДСТВА" по долу/; 3. Спечелилият участник по първа обособена позиция се задължава да осигури за срока на договора изпарители, осигуряващи съвместимост на продуктите, които предлага с апарат Dreger Fabius. Спечелилият участник е длъжен да осигури безплатна гаранционна поддръжка на изпарителя за времето на договора. Участниците за тази обособена позиция декларират съгласието си за това писмено при подаване на офертата. 4. Към датата на доставката, остатъчният срок на годност на лекарствените средства, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да бъде не по малко от 75% от обявения от производителя; 5. Доставките се извършват в количество и вид съгласно изготвяната в “Болнична аптека” заявка в срок до 24 часа, след изпращане на същата по факс, електронна поща или в писмен вид; 6. Доставчика осигурява безвъзмездно транспорта за заявените количества до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр Ямбол; 7. Крайната цена се формира в левове /без ДДС/ до краен получател франко болницата със всички включени разходи, такси, транспорт до “Болнична аптека” на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол – тази цена може да бъде променяна по време на срока на договора само при условията от УКАЗАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ, раздел „Г. ЦЕНИ” т.3; 8. Количествата на заявените лекарствени средства са приблизителни, същите са предназначени за определяне на гаранцията за изпълнение на договора, като ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за периодa на договора. 9. Тръжната документация може да бъде изтеглена от сайта на болницата - http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=573. 10. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис |
Обект | доставки |
Относно финансирането | |
Участници | „Медекс” ООД, „Стинг” АД, „Фьоникс Фарма” ЕООД, „Търговска лига Национален Аптечен Център” АД, „РСР” ЕООД, „Фаркол” АД, „Софарма Трейдинг” АД, „Про Фармация” ЕООД, „Б. Браун Медикал” ЕООД |
Дата на договора | 3 от 2015-06-16 |
Изпълнител | Стинг АД - Разград 116584586 |
Собственици на изпълнител | Стинг АД - Разград 116584586 Стинг АД - Разград Стинг АД - Разград 116584586 ID: 7172 |
Под праг на ЕС | |
ЕС финансиране | |
Стойност на проекта | 0,00 BGN |
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)