Сключени договори за обществени поръчки за периода от началото на 2007 г. до края на декември 2022 г. Данни от Агенцията за обществени поръчки публикувани в Портала за Отворени Данни на Правителството на Република България. Bulgarian public procurements contracts from 2007 to end of 2022. Data extracted from data.egov.bg. Вижте договорите с фирми, в които има участие на политически лица или на агенти на ДС.
2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" /ВТУ/ - Велико Търново -> Екип EOOД - Варна (2692952.00 BGN)
СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ПРЕУСТРОЙСТВО на УЧЕБЕН КОРПУС 5, БЛОК „Г” на ВТУ „СВ.СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, съгласно Приложение № 1- Количествени сметки(техническо задание) и Приложение № 2 - Проектна Документация(Инвестиционен проект във всички негови части) – неразделна част от документацията”. Изпълнението на поръчката ще се извърши, съгласно Техническата спецификация-ПРИЛОЖЕНИЕ № 1, при спазване на изисквания от Проектната документация(ПРИЛОЖЕНИЕ № 2), неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка. Изпълнителят ще получи и всички други изходни данни, необходими за правилното и точно изпълнение на поетите задължения с всеки индивидуален договор, сключен въз основа на рамковото споразумение. Предметът на поръчката включва изпълнение на СМР –предмет на поръчката, в пълния обем на задълженията и отговорностите по чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ и определените от Възложителя с Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка.
ID | 624875 |
Дата на публикуване | 2014-09-23 |
Тип на документа | 3 |
Номер на поръчка | 312835 |
Поръчител | Великотърновски университет "Св. св. Кирил и Методий" /ВТУ/ - Велико Търново 104025653 |
Описание | СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ПРЕУСТРОЙСТВО на УЧЕБЕН КОРПУС 5, БЛОК „Г” на ВТУ „СВ.СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, съгласно Приложение № 1- Количествени сметки(техническо задание) и Приложение № 2 - Проектна Документация(Инвестиционен проект във всички негови части) – неразделна част от документацията”. Изпълнението на поръчката ще се извърши, съгласно Техническата спецификация-ПРИЛОЖЕНИЕ № 1, при спазване на изисквания от Проектната документация(ПРИЛОЖЕНИЕ № 2), неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка. Изпълнителят ще получи и всички други изходни данни, необходими за правилното и точно изпълнение на поетите задължения с всеки индивидуален договор, сключен въз основа на рамковото споразумение. Предметът на поръчката включва изпълнение на СМР –предмет на поръчката, в пълния обем на задълженията и отговорностите по чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ и определените от Възложителя с Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие в обществената поръчка. |
Обект | строителство |
Относно финансирането | |
Участници | NO |
Дата на договора | РД-11-1091 от 2014-09-15 |
Изпълнител | Екип EOOД - Варна 103523291 |
Собственици на изпълнител | Екип EOOД - Варна 103523291 Екип EOOД - Варна Екип EOOД - Варна 103523291 ID: 5357 |
Под праг на ЕС | |
ЕС финансиране | |
Стойност на проекта | 2 692 952,00 BGN |
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)