Сключени договори за обществени поръчки за периода от началото на 2007 г. до края на декември 2022 г. Данни от Агенцията за обществени поръчки публикувани в Портала за Отворени Данни на Правителството на Република България. Bulgarian public procurements contracts from 2007 to end of 2022. Data extracted from data.egov.bg. Вижте договорите с фирми, в които има участие на политически лица или на агенти на ДС.
2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Община Сливен -> ДЗЗД П. Г. ХИДРО ПАРТНЬОРИ (3059768.00 BGN)
„Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводната мрежа и разширение и реконструкция на канализационната мрежа на гр. Сливен” в рамките на проект: „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен” – допълнително възникнали СМР - Реконструкция на канализацията на гр. Сливен, Подобект: Главен колектор I от РШ40 до РШ66, Главен колектор IV, от РШ30 до Дъждопреливник IV-5, Профил 266, Профил 270, преминаване през река Асеновска на колектор ф500”. МОТИВИ ЗА ИЗБОРА НА ПРОЦЕДУРАТА:Във връзка с реализиране на проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен – фаза І”, финансиран по предприсъединителна програма ИСПА е открита процедура за възлагане на обществената поръчка, открита с Решение № РД 15-2024/03.12.2008 г., с уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00118-2008-0022 и е сключен договор за строителство на 16.05.2009 г., който прилагаме като доказателство.Изпълнението на СМР стартира в края на 2009 г. и за няколко месеца–до пролетта на 2010 г. са изградени около 6 км канализация. По време на строителството са констатирани проблеми, в т.ч. огромни изкопи с липсващо укрепване, неспазване на технологичния процес, както и „съмнения за измама” от страна на Изпълнителя. Именно въз основа на тези съмнения от страна на ръководството на Община Сливен към онзи момент договора за строителство е прекратен, съгласно клауза, отнасяща се за „Съмнения за измама“ част от общите доворни условия на FIDIC, но във всички съставените актове съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството не са констатирани проблеми с изпълнението на СМР или несъответствия с инвестиционния проект.През 2010 г. с Актове обр. 10 от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството е спряно строителството на всички подобекти, като в актовете не са описани констатирани проблеми по изпълнение на строителството.През 2010 г. Община Сливен възлага изготвяне на техническа експертиза на изпълненото строителство по програма ИСПА. Техническата експертиза съдържа информация основно за видимата и лесно проверимата част от канализацията – състоянието на изградените канализационни шахти и техните нива, чието състояние не предполага наличието на съществени дефекти, които да не позволяват обектът да бъде въведен в експлоатация.Паралелно с проверките на Община Сливен, след прекратяването на договора по програма ИСПА, строителят завежда дело срещу общината в Арбитражния съд под № 666/2011 г. за 5,5 млн. лв., което продължава до 18.01.2012 г. През 2012 г. Община Сливен подготвя проектно предложение „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на ОПОС.Изработеното проектно предложение предвижда заустване на новоизграждащите се канализационни колектори във вече изпълнените по програма ИСПА, т. к. качественото изпълнение на изградените по проекта, финансиран със средства по програма ИСПА колектори е удостоверено надлежно с подписаните актове и протоколи по време на строителството.Съгласно чл. 1, ал. 4 на Наредба № 3от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството: „Съставените и оформени съгласно изискванията на тази наредба актове и протоколи имат доказателствена сила при установяване на обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на строежите.“ Изготвеното проектното предложение е съобразено с изричното условие на УО на ОПОС - да не се включват обекти от цитирания по-горе проект по програма ИСПА.На 17.09.2012 г. Община Сливен сключва договор за БФП по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 на ОПОС, а на 27.12.2012 г. обявява открита процедура по реда на ЗОП с уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00118-2012-0042 с предмет: ПОДЪЛЖАВА В "ІІ.1.4.Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество"
ID | 681502 |
Дата на публикуване | 2015-08-07 |
Тип на документа | 3 |
Номер на поръчка | 324717 |
Поръчител | Община Сливен 000590654 |
Описание | „Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводната мрежа и разширение и реконструкция на канализационната мрежа на гр. Сливен” в рамките на проект: „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен” – допълнително възникнали СМР - Реконструкция на канализацията на гр. Сливен, Подобект: Главен колектор I от РШ40 до РШ66, Главен колектор IV, от РШ30 до Дъждопреливник IV-5, Профил 266, Профил 270, преминаване през река Асеновска на колектор ф500”. МОТИВИ ЗА ИЗБОРА НА ПРОЦЕДУРАТА:Във връзка с реализиране на проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен – фаза І”, финансиран по предприсъединителна програма ИСПА е открита процедура за възлагане на обществената поръчка, открита с Решение № РД 15-2024/03.12.2008 г., с уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00118-2008-0022 и е сключен договор за строителство на 16.05.2009 г., който прилагаме като доказателство.Изпълнението на СМР стартира в края на 2009 г. и за няколко месеца–до пролетта на 2010 г. са изградени около 6 км канализация. По време на строителството са констатирани проблеми, в т.ч. огромни изкопи с липсващо укрепване, неспазване на технологичния процес, както и „съмнения за измама” от страна на Изпълнителя. Именно въз основа на тези съмнения от страна на ръководството на Община Сливен към онзи момент договора за строителство е прекратен, съгласно клауза, отнасяща се за „Съмнения за измама“ част от общите доворни условия на FIDIC, но във всички съставените актове съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството не са констатирани проблеми с изпълнението на СМР или несъответствия с инвестиционния проект.През 2010 г. с Актове обр. 10 от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството е спряно строителството на всички подобекти, като в актовете не са описани констатирани проблеми по изпълнение на строителството.През 2010 г. Община Сливен възлага изготвяне на техническа експертиза на изпълненото строителство по програма ИСПА. Техническата експертиза съдържа информация основно за видимата и лесно проверимата част от канализацията – състоянието на изградените канализационни шахти и техните нива, чието състояние не предполага наличието на съществени дефекти, които да не позволяват обектът да бъде въведен в експлоатация.Паралелно с проверките на Община Сливен, след прекратяването на договора по програма ИСПА, строителят завежда дело срещу общината в Арбитражния съд под № 666/2011 г. за 5,5 млн. лв., което продължава до 18.01.2012 г. През 2012 г. Община Сливен подготвя проектно предложение „Интегриран проект за водния цикъл на град Сливен” по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации с над 10 000 екв. ж.” на ОПОС.Изработеното проектно предложение предвижда заустване на новоизграждащите се канализационни колектори във вече изпълнените по програма ИСПА, т. к. качественото изпълнение на изградените по проекта, финансиран със средства по програма ИСПА колектори е удостоверено надлежно с подписаните актове и протоколи по време на строителството.Съгласно чл. 1, ал. 4 на Наредба № 3от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството: „Съставените и оформени съгласно изискванията на тази наредба актове и протоколи имат доказателствена сила при установяване на обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на строежите.“ Изготвеното проектното предложение е съобразено с изричното условие на УО на ОПОС - да не се включват обекти от цитирания по-горе проект по програма ИСПА.На 17.09.2012 г. Община Сливен сключва договор за БФП по Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 на ОПОС, а на 27.12.2012 г. обявява открита процедура по реда на ЗОП с уникален номер в Регистъра на обществените поръчки 00118-2012-0042 с предмет: ПОДЪЛЖАВА В "ІІ.1.4.Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество" |
Обект | строителство |
Относно финансирането | |
Участници | „П. Г. Хидропартньори” ДЗЗД („Водстрой 98” АД, гр. София, ул. „Шандор Петьофи” № 13-15, ЕИК 119081953, представлявано от Момчил Борисов Борисов; „Балканстрой София” АД, гр. София, ул. „Доспат” № 2, ЕИК 175127678, представлявано от Тошко Георгиев Колев; „Балканстрой Инженеринг Груп” АД, гр. Разлог, ул. „Гоце Делчев” № 24А, ЕИК 811169550, представлявано от Николай Георгиев Калоянов) || |
Дата на договора | 1 от 2015-07-23 |
Изпълнител | ДЗЗД П. Г. ХИДРО ПАРТНЬОРИ 176452728 |
Собственици на изпълнител | ДЗЗД П. Г. ХИДРО ПАРТНЬОРИ 176452728 ДЗЗД П. Г. ХИДРО ПАРТНЬОРИ 811169550 БАЛКАНСТРОЙ АД, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 0.0 хиляди лева, представляващо 10.0% от общия капитал 119081953 ВОДСТРОЙ 98, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 0.0 хиляди лева, представляващо 60.0% от общия капитал 175127678 БАЛКАНСТРОЙ СОФИЯ АД, националност: BGR, стойност на дяловото участие: 0.0 хиляди лева, представляващо 30.0% от общия капитал ID: 19857 |
Под праг на ЕС | |
ЕС финансиране | |
Стойност на проекта | 3 059 768,00 BGN |
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)