Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | B8O10q3FQuM= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG05M2OP001-4.001 Техническа помощ |
# ISUN | BG05M2OP001-4.001-0009-C01 |
Наименование на проекта | Укрепване капацитета на УО на ОПНОИР и бенефициентите на програмата и обезпечаване функционирането на УО и Комитета за наблюдение (логистична подкрепа, поддръжка и др.) |
Бенефициент | 177224179 Изпълнителна агенция Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1113, бул. Цариградско шосе 125, бл. 5 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | |
Участващи организации | 205101172 Булсистемс-БГ ЕООД; 131426401 ЦОПУО - Център за оценяване в предучилищното и училищното образование; Невена; 200658192 Ковелит ООД; Николина; Любка; Марияна; Валентина; 000454960 Професионална гимназия по вътрешна архитектура и дървообработване "Христо Ботев"; Галина; 200605211 Файертех Инженеринг ЕООД; 000291335 Областна администрация гр. Ловеч; 200922005 Енорма БГ ООД; 121798467 Роел-98 ООД; 200499441 Център по европейско обучение ЕООД; 000660476 София Хотел Балкан АД; 201308647 Прайм Дистрибюшън ЕООД; 200513357 Експерт Ивентс ЕООД; 114606913 Копилинк Плевен ЕООД; 201588124 Клима Техник ЕООД; 205598128 Интеринтелект Сън ООД; 131448376 Министерство на образовнието и науката, Учебен център; 812118128 Регионално управление на образованието - Бургас; 201235028 Ла Фит Транс ООД; 131336982 БЛВД ООД (Сенс хотел София); 177396093 ДЗЗД "ТЕХ КОНСУЛТ"; 175190739 Еуратек Ауто ООД; 205667537 БС СЕРВИЗ 19 ООД; 833018825 Екоенергия ООД; 175294606 Дейтапро ЕООД; 117593257 Радимекс ЕООД; 200670110 Софклима БГ ООД; DE209981990 Lexxion Verlagsgesellschaft mbH, Lexxion Publisher; 204502867 Индустриал Комерс Ко ЕАД; 121306987 ЕТ ЕМ-Емил Митев; 205865348 Интеринтелект Скай ООД; 203125281 Каниско Технолоджи ЕООД; 831434141 ТЕХНОТЕСТ АД; 1213961230342 СП ИМС/Булпост; 204951773 АЛСАС ЕООД; 121205917 ЕТ "Васко-Петко Давидов"; 831556049 Станика ООД; 115505582 Офис-21 ЕООД; 131191259 Висше училище по застраховане и финанси; |
Източник на финансиране | Наука и образование за интелигентен растеж |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2019-01-21 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2019-01-21 00:00:00 |
Дата на приключване | 2022-01-21 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта Настоящото проектно предложение има за цел да обезпечи дейностите по управление и изпълнение на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 (ОП НОИР) в следните основни насоки: - укрепване и повишаване на административния капацитет и професионални компетенции на служителите на ИА ОПНОИР, отговорни за организацията, управлението и изпълнението на ОП НОИР; - въвеждане на адекватни и ефективни системи при управлението и изпълнението на ОП НОИР, чрез използване на външна експертна помощ; - укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите на ОП ОНОИР; - осигуряване на необходимата съвременна материално-техническа база и логистична подкрепа за ефективно изпълнение на функциите и задачите по управление и изпълнение на ОП НОИР от ИА ОПНОИР, както и повишаване на ефективността и ефикасността на процеса по управление на програмата. - обезпечаване работата на Комитета за наблюдение (КН) на ОП НОИР, като се създадат подходящи условия за неговото функциониране, съгласно нормативните изисквания, както и логистика на дейностите, извършвани от подкомитетите и работните групи към него. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Обезпечаване на дейности по управление и изпълнение на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Външна експертна помощ, вкл. чрез сключване на граждански договори (където е приложимо) - преводачески, юридически, технически услуги и др., включително външни оценители за процедурите за подбор Целта на конкретната поддейност е, чрез оказване на консултантска и експертна помощ на УО, да се осигури навременното и качествено изпълнение на дейностите по приоритетни оси 1, 2 и 3 на ОП НОИР. Предвидени са разходи за осъществяване на специфични услуги, за осигуряване на външна експертна помощ, но не и ограничени до: - преводачески услуги: целта на предвидената дейност е извършване на писмени и устни преводи на и от всички езици на Европейския съюз и други езици в следните сфери: дейности, свързани с ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОП НОИР; дейности в областта на образованието, обучението и интеграцията, необходими на ИА ОПНОИР в качеството й на УО; нормативни документи – вътрешни и международни; всяка друга дейност, свързана с изпълнението на ОП НОИР. - юридически услуги: Целта на предвидената поддейност е ангажирането при необходимост на експерти на граждански договор, които да оказват текуща помощ при оформяне на документи и прилагане на действащата нормативна уредба; консултанти - юридически или физически лица по договор за външна услуга, които да оказват специализирана помощ при работа с нормативни документи на ЕС, тълкуване и прилагане на специфични правила /напр. правилата за държавните помощи, превенция на нередностите и др./, предоставят становища по конкретни случаи, тълкувания на казуси, оформяне на договори и други документи с юридическа сила. - външна експертна и консултантска помощ, свързана с прилагането на ЗОП, финансовия контрол и отчитане, борбата с измамите и прилагането на антикорупционни мерки и други услуги, свързани с ефективното управление на ОП НОИР; - външна експертна помощ за извършване на оценка на предложения по обявените процедури за подбор по ОП НОИР. 2. Командировки, свързани с проверка на място на бенефициентите, както и работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. - целта на тази поддейност е да се създадат условия и осигурят финансови средства за осъществяване на наблюдение, контрол, системно събиране на информация и отчетност по напредъка и изпълнението на проектите. Тази поддейност предполага извършване на планирани и извънредни командировки от служителите в агенцията. Своевременното и добро планиране на тази поддейност, както и финансовото й обезпечаване ще допринесе за обективна оценка по напредъка на реализираните дейности, както и оценка на съответствието между планирани и осъществени дейности, оценка на съответствието между реализирани дейности и постигнати цели, изпълнение на заложените проектни индикатори, гарантиране на спазването на правилата за публичност и прозрачност. В посочената поддейност са предвидени и средства за участие на експерти, специалисти и ръководни служители в тематични групи, работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. в страната и в чужбина. 942 868.00 122 018.86 Укрепване и повишаване на административния капацитет на Управляващия орган и бенефициентите на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Дейности свързани с постоянното укрепване и повишаване на административния капацитет и професионални умения и компетенции на служителите в ИА ОПНОИР. Очакваните резултати са експертите да придобият нови теоретични и практически знания, умения и опит за доброто финансово управление на средствата по ОП НОИР. Анализът на данните за осигуреното през 2018 г. обучение на персонала показва, че 71 служителя на ИА ОПНОИР са преминали през различни форми на обучение, като то е съобразено със спецификата на служебната ангажираност и нивото на отговорности на съответните служители. В преобладаващата си част обученията са насочени към въпроси, които са в пряка връзка с конкретната работа, което води до директно прилагане на елементи от тях в практиката. Статистиката по дирекции сочи сравнително балансирано разпределение на обученията, като с най-голям процент покритие на служителите е Главна дирекция „Верификация“ (89%), а най-малък - Дирекция „ФПСП“(58%). Може да бъде направено заключението, че във всяка дирекция над половината от служителите са участвали в обучения в зависимост от спецификата на работата. Сравнително малка част от служителите на ОПНОИР(24 души) не са посетили структурирано обучение през миналата година. 1.1. Обучения на служителите в страната: Предвиждат се различни по вид и форма обучения, свързани с управлението и изпълнението на всеки един етап от проектния цикъл; обучения, свързани с усвояването и прилагането на специфичната терминология на ЕС и Структурните фондове; специализирани обучения по чужди езици; дистанционни обучения и/или; обучения на работното място, свързани с работа с утвърдените в национален мащаб системи за регистрация и управление на проекти, както и със системи за счетоводство, финансов контрол и разплащания; работа с деловодни системи, системи за архивиране и системи за обработка на бази данни и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат над 80 обучения, като на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията се очаква средно 80 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в страната. 1.2. Обучения на служителите в чужбина от международни обучителни институции, обмяна на опит и добри практики в страни–членки на ЕС (тематични модули, свързани както със спецификата в работата на отделите в дирекцията, така и с конкретни актуални проблеми в работата по управление на ЕСФ и ЕФРР), участие в работни срещи, работни посещения, семинари, стажове, конференции с цел запознаване с добри практики в усвояването на средствата по ЕСФ и ЕФРР и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат общо 50 обучения, като в най-добрия случай, на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията, следва средно 40 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в чужбина. 1.3. Семинари, работни срещи, обмен на добри практики, работни групи, заседания и други с представители на експерти от други Управляващи органи, с представители на национални и европейски контролни органи и одитиращи институции, с цел обмен на добри практики. 2.Дейности, свързани с укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите: семинари, работни срещи, работни групи, заседания и други с представители на бенефициентите с цел обмен на добри практики и/или разрешаване на практически казуси, подобряване изпълнението на проектите, както и учебни визити в други страни с цел запознаване с техния опит в изпълнението на финансираните по ОП НОИР дейности. В рамките на дейността се предвижда вкл. организиране на съвместни мероприятия с други институции /ЕК, ф.и., ИА ОСЕС и др./, включително покана на гост – лектори от институции или организации на ЕС по предварително избрани и съгласувани теми. Управляващият орган планира да привлече външна помощ за укрепване на своя административен капацитет и този на бенефициентите чрез използване на различни инструменти и програми на ниво ЕС. 1 415 532.00 357 531.05 Обезпечаване на дейностите на Комитета за наблюдение на ОП НОИР, подкомитети и работни групи към него: Задължението за провеждане на Комитети за наблюдение е нормативно регламентирано, като в съответствие с разпоредбите на чл.16, ал.1 от ПМС № 79/10 април 2014г., заседания на Комитета за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината. За ОП НОИР се планира провеждане на две заседания на КН годишно, с което се гарантира обезпечаване изпълнението на възложените му, съгласно чл. 11 от ПМС № 79/10 април 2014 г. функции. В съответствие с разпоредбите на ПМС №79/2014г., КН може да създава при необходимост постоянни и временни подкомитети по специфични и текущи въпроси. За изпълнение на горните задачи е предвидено провеждане на заседания на подкомитети най-малко 2 пъти годишно (за всеки подкомитет). Предвид функциите на подкомитета/и за разглеждане на документи преди внасянето им в КН (на заседание на КН или писмена процедура) и на насоки за кандидатстване и др. документи, които се разработват в следствие на одобрени документи от КН, ще бъдат определени конкретния вид и брой подкомитети. Въз основа на направените предварителните прогнози е обезпечено финансиране на общо 8 броя заседания на подкомитети годишно. Във връзка със специфичните задачи и нужди, с цел обезпечаване работата на КН и подкомитетите, е предвидено създаване на работни групи, които ще имат спомагателен характер по отношение на функциите на горните. Заседания на работни групи ще се провеждат в зависимост от функциите, които са им възложени за изпълнение и определените конкретни задачи. Във връзка с изпълнение на функциите по координация, административна и организационно-техническата работа, свързани с дейността на всеки Комитет за наблюдение на програма, чиито секретариат е дирекция „Програмиране, наблюдение и оценка“ на ИА ОПНОИР, е необходимо осигуряване на материали за работа на КН, подкомитетите и работните групи. 300 600.00 39 408.06 Подобряване и текуща поддръжка на материално-техническата база на структурите за управление на ОП НОИР: Дейността включва следните основни под-дейности 4.1. Закупуване на нова техника и оборудване за нуждите на служителите на ИА ОПОНИР.Освен това, ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол. Горното обосновава необходимостта от разчет на средства за техническо обезпечаване работата на ИА ОПНОИР, за което се предвижда: 4.1.1. Доставки на техника - компютри,монитори,лаптопи,таблети,мултифункционални устройства,принтери–конкретния брой на предвидената за доставка техника ще бъде финализиран при подготовка на документацията за обществена поръчка. 4.2. Доставка/наем,ремонт на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО-на база на извършен анализ на заеманите от ИАОПНОИР помещения или ще се пристъпи към наемане на нови офиси, или към ремонтиране и освежаване на настоящите,включително при идентифицирана необходимост ще бъде доставено и офис обзавеждане с оглед осигуряване на необходимите условия за работа на служителите. 4.3. Доставка на автомобили и разходи за поддръжка-4 броя–във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, регионалните служители на ИА ОПНОИР извършват месечно 100 командировки в страната.Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото изпълнение на задълженията им.В тази връзка е предвидено закупуване на 4 автомобила за регионалните офиси. 4.4. Доставка на канцеларски материали, тонер и хартия и други офис консумативи-при осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, в качеството ѝ на УО на ОП НОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали и др. 4.5. Режийни разноски на регионалните офиси на УО, които се помещават в сгради, които са държавна, общинска или частна собственост. Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за вода, ток, и др. режийни разноски, които са необходими за изпълнение на функциите на служителите по управление и изпълнение на ОП НОИР. 4.6. Електронни подписи и карти за мобилен интернет - Предвидени са средства за издаване и поддържане на квалифицирани електронни подписи на служителите на ИА ОПНОИР, на които са необходими такива, с цел бързо и качествено извършване на верификацията и законосъобразно съхранение на електронната документация, както и мобилен интернет за улесняване на работата в извънработно време и в случай на командировка в страната. 4.7. Закупуване на телефонни апарати за служители на ИА ОПНОИР с ръководни и представителни функции – с оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени средства за закупуване на телефонни апарати, както и режийни разходи за служебни карти на служителите. 4.8. Софтуерни продукти за управление на счетоводството, човешките ресурси и др. 4.9. Поддръжка на уеб сайт на ИА ОПНОИР има разработен и функциониращ уеб сайт http://opnoir.bg/, като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране на неговото надграждане и поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на Управляващия орган за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година. 4.10. Пощенски и куриерски и услуги – при осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, произтичащи от Устройствения правилник , както и тези в качеството и на УО на ОП НОИР, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност. 2 773 000.00 437 091.35 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Обезпечаване на дейности по управление и изпълнение на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Външна експертна помощ, вкл. чрез сключване на граждански договори (където е приложимо) - преводачески, юридически, технически услуги и др., включително външни оценители за процедурите за подбор Целта на конкретната поддейност е, чрез оказване на консултантска и експертна помощ на УО, да се осигури навременното и качествено изпълнение на дейностите по приоритетни оси 1, 2 и 3 на ОП НОИР. Предвидени са разходи за осъществяване на специфични услуги, за осигуряване на външна експертна помощ, но не и ограничени до: - преводачески услуги: целта на предвидената дейност е извършване на писмени и устни преводи на и от всички езици на Европейския съюз и други езици в следните сфери: дейности, свързани с ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОП НОИР; дейности в областта на образованието, обучението и интеграцията, необходими на ИА ОПНОИР в качеството й на УО; нормативни документи – вътрешни и международни; всяка друга дейност, свързана с изпълнението на ОП НОИР. - юридически услуги: Целта на предвидената поддейност е ангажирането при необходимост на експерти на граждански договор, които да оказват текуща помощ при оформяне на документи и прилагане на действащата нормативна уредба; консултанти - юридически или физически лица по договор за външна услуга, които да оказват специализирана помощ при работа с нормативни документи на ЕС, тълкуване и прилагане на специфични правила /напр. правилата за държавните помощи, превенция на нередностите и др./, предоставят становища по конкретни случаи, тълкувания на казуси, оформяне на договори и други документи с юридическа сила. - външна експертна и консултантска помощ, свързана с прилагането на ЗОП, финансовия контрол и отчитане, борбата с измамите и прилагането на антикорупционни мерки и други услуги, свързани с ефективното управление на ОП НОИР; - външна експертна помощ за извършване на оценка на предложения по обявените процедури за подбор по ОП НОИР. 2. Командировки, свързани с проверка на място на бенефициентите, както и работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. - целта на тази поддейност е да се създадат условия и осигурят финансови средства за осъществяване на наблюдение, контрол, системно събиране на информация и отчетност по напредъка и изпълнението на проектите. Тази поддейност предполага извършване на планирани и извънредни командировки от служителите в агенцията. Своевременното и добро планиране на тази поддейност, както и финансовото й обезпечаване ще допринесе за обективна оценка по напредъка на реализираните дейности, както и оценка на съответствието между планирани и осъществени дейности, оценка на съответствието между реализирани дейности и постигнати цели, изпълнение на заложените проектни индикатори, гарантиране на спазването на правилата за публичност и прозрачност. В посочената поддейност са предвидени и средства за участие на експерти, специалисти и ръководни служители в тематични групи, работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. в страната и в чужбина. 942 868.00 122 018.86 Укрепване и повишаване на административния капацитет на Управляващия орган и бенефициентите на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Дейности свързани с постоянното укрепване и повишаване на административния капацитет и професионални умения и компетенции на служителите в ИА ОПНОИР. Очакваните резултати са експертите да придобият нови теоретични и практически знания, умения и опит за доброто финансово управление на средствата по ОП НОИР. Анализът на данните за осигуреното през 2018 г. обучение на персонала показва, че 71 служителя на ИА ОПНОИР са преминали през различни форми на обучение, като то е съобразено със спецификата на служебната ангажираност и нивото на отговорности на съответните служители. В преобладаващата си част обученията са насочени към въпроси, които са в пряка връзка с конкретната работа, което води до директно прилагане на елементи от тях в практиката. Статистиката по дирекции сочи сравнително балансирано разпределение на обученията, като с най-голям процент покритие на служителите е Главна дирекция „Верификация“ (89%), а най-малък - Дирекция „ФПСП“(58%). Може да бъде направено заключението, че във всяка дирекция над половината от служителите са участвали в обучения в зависимост от спецификата на работата. Сравнително малка част от служителите на ОПНОИР(24 души) не са посетили структурирано обучение през миналата година. 1.1. Обучения на служителите в страната: Предвиждат се различни по вид и форма обучения, свързани с управлението и изпълнението на всеки един етап от проектния цикъл; обучения, свързани с усвояването и прилагането на специфичната терминология на ЕС и Структурните фондове; специализирани обучения по чужди езици; дистанционни обучения и/или; обучения на работното място, свързани с работа с утвърдените в национален мащаб системи за регистрация и управление на проекти, както и със системи за счетоводство, финансов контрол и разплащания; работа с деловодни системи, системи за архивиране и системи за обработка на бази данни и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат над 80 обучения, като на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията се очаква средно 80 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в страната. 1.2. Обучения на служителите в чужбина от международни обучителни институции, обмяна на опит и добри практики в страни–членки на ЕС (тематични модули, свързани както със спецификата в работата на отделите в дирекцията, така и с конкретни актуални проблеми в работата по управление на ЕСФ и ЕФРР), участие в работни срещи, работни посещения, семинари, стажове, конференции с цел запознаване с добри практики в усвояването на средствата по ЕСФ и ЕФРР и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат общо 50 обучения, като в най-добрия случай, на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията, следва средно 40 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в чужбина. 1.3. Семинари, работни срещи, обмен на добри практики, работни групи, заседания и други с представители на експерти от други Управляващи органи, с представители на национални и европейски контролни органи и одитиращи институции, с цел обмен на добри практики. 2.Дейности, свързани с укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите: семинари, работни срещи, работни групи, заседания и други с представители на бенефициентите с цел обмен на добри практики и/или разрешаване на практически казуси, подобряване изпълнението на проектите, както и учебни визити в други страни с цел запознаване с техния опит в изпълнението на финансираните по ОП НОИР дейности. В рамките на дейността се предвижда вкл. организиране на съвместни мероприятия с други институции /ЕК, ф.и., ИА ОСЕС и др./, включително покана на гост – лектори от институции или организации на ЕС по предварително избрани и съгласувани теми. Управляващият орган планира да привлече външна помощ за укрепване на своя административен капацитет и този на бенефициентите чрез използване на различни инструменти и програми на ниво ЕС. 1 415 532.00 357 531.05 Обезпечаване на дейностите на Комитета за наблюдение на ОП НОИР, подкомитети и работни групи към него: Задължението за провеждане на Комитети за наблюдение е нормативно регламентирано, като в съответствие с разпоредбите на чл.16, ал.1 от ПМС № 79/10 април 2014г., заседания на Комитета за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината. За ОП НОИР се планира провеждане на две заседания на КН годишно, с което се гарантира обезпечаване изпълнението на възложените му, съгласно чл. 11 от ПМС № 79/10 април 2014 г. функции. В съответствие с разпоредбите на ПМС №79/2014г., КН може да създава при необходимост постоянни и временни подкомитети по специфични и текущи въпроси. За изпълнение на горните задачи е предвидено провеждане на заседания на подкомитети най-малко 2 пъти годишно (за всеки подкомитет). Предвид функциите на подкомитета/и за разглеждане на документи преди внасянето им в КН (на заседание на КН или писмена процедура) и на насоки за кандидатстване и др. документи, които се разработват в следствие на одобрени документи от КН, ще бъдат определени конкретния вид и брой подкомитети. Въз основа на направените предварителните прогнози е обезпечено финансиране на общо 8 броя заседания на подкомитети годишно. Във връзка със специфичните задачи и нужди, с цел обезпечаване работата на КН и подкомитетите, е предвидено създаване на работни групи, които ще имат спомагателен характер по отношение на функциите на горните. Заседания на работни групи ще се провеждат в зависимост от функциите, които са им възложени за изпълнение и определените конкретни задачи. Във връзка с изпълнение на функциите по координация, административна и организационно-техническата работа, свързани с дейността на всеки Комитет за наблюдение на програма, чиито секретариат е дирекция „Програмиране, наблюдение и оценка“ на ИА ОПНОИР, е необходимо осигуряване на материали за работа на КН, подкомитетите и работните групи. 300 600.00 39 408.06 Подобряване и текуща поддръжка на материално-техническата база на структурите за управление на ОП НОИР: Дейността включва следните основни под-дейности 4.1. Закупуване на нова техника и оборудване за нуждите на служителите на ИА ОПОНИР.Освен това, ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол. Горното обосновава необходимостта от разчет на средства за техническо обезпечаване работата на ИА ОПНОИР, за което се предвижда: 4.1.1. Доставки на техника - компютри,монитори,лаптопи,таблети,мултифункционални устройства,принтери–конкретния брой на предвидената за доставка техника ще бъде финализиран при подготовка на документацията за обществена поръчка. 4.2. Доставка/наем,ремонт на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО-на база на извършен анализ на заеманите от ИАОПНОИР помещения или ще се пристъпи към наемане на нови офиси, или към ремонтиране и освежаване на настоящите,включително при идентифицирана необходимост ще бъде доставено и офис обзавеждане с оглед осигуряване на необходимите условия за работа на служителите. 4.3. Доставка на автомобили и разходи за поддръжка-4 броя–във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, регионалните служители на ИА ОПНОИР извършват месечно 100 командировки в страната.Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото изпълнение на задълженията им.В тази връзка е предвидено закупуване на 4 автомобила за регионалните офиси. 4.4. Доставка на канцеларски материали, тонер и хартия и други офис консумативи-при осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, в качеството ѝ на УО на ОП НОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали и др. 4.5. Режийни разноски на регионалните офиси на УО, които се помещават в сгради, които са държавна, общинска или частна собственост. Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за вода, ток, и др. режийни разноски, които са необходими за изпълнение на функциите на служителите по управление и изпълнение на ОП НОИР. 4.6. Електронни подписи и карти за мобилен интернет - Предвидени са средства за издаване и поддържане на квалифицирани електронни подписи на служителите на ИА ОПНОИР, на които са необходими такива, с цел бързо и качествено извършване на верификацията и законосъобразно съхранение на електронната документация, както и мобилен интернет за улесняване на работата в извънработно време и в случай на командировка в страната. 4.7. Закупуване на телефонни апарати за служители на ИА ОПНОИР с ръководни и представителни функции – с оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени средства за закупуване на телефонни апарати, както и режийни разходи за служебни карти на служителите. 4.8. Софтуерни продукти за управление на счетоводството, човешките ресурси и др. 4.9. Поддръжка на уеб сайт на ИА ОПНОИР има разработен и функциониращ уеб сайт http://opnoir.bg/, като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране на неговото надграждане и поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на Управляващия орган за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година. 4.10. Пощенски и куриерски и услуги – при осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, произтичащи от Устройствения правилник , както и тези в качеството и на УО на ОП НОИР, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност. 2 773 000.00 437 091.35 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 5432000.00 |
БФП | 5432000.00 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 1958021.55 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)