Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | RHwTKV0JMDA= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16M1OP001-3.001 Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт |
# ISUN | BG16M1OP001-3.001-0006-C01 |
Наименование на проекта | Реконструкция на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене |
Бенефициент | 130823243 Държавно предприятие "Национална компания "Железопътна инфраструктура" [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1233, бул. "Кн. мария Луиза" № 110 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 бул. КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД АНТОН ПЕТКОВ ГИНЕВ 46664DE428748DC179B2F64C561596CB09EE4D4BF5BD96CD60FB01B74B2DAC6F АТАНАС ИВАНОВ ТОНЕВ C763F2129C51D9C0F156A1EF9F3C3D4FB7013404012E809863AC8ED21397EA12 СВИЛЕН КОЛЕВ ДИМИТРОВ AECDFEC496F575E16334D898EFB0E564D2E9B0DBFCD4F095E0E531AFBD6EADC1 ДИМИТЪР СТОЯНОВ САВОВ 5B213AC789F4685E2129D05B91BE79CD0AE2465E1E077783120B0D03F16695F6 АЛЕКСАНДЪР ГРИГОРОВ ПЕТРОВ 09F3BCD7554AFABF14A7C82891A67AFAC3B5774C5589E414369523D9EFDAF893 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА 000695388 КАЛИН НИКОЛОВ КЛИСАРОВ 6FA693EF49CC6D147ED4FA11C660A14B2B7C454D21D2E99B6A0217FBAD68C95B ОРЛИН ИВАНОВ АЛЕКСИЕВ 93C115ACECE6C3CC4F9F28DB9C253C90DA7D33FBA4D76E4EEF89472D93589064 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 МИЛЧО АЛЕКСИЕВ ЛАМБРЕВ 36EE9D5229FAEE5D334C16565AF4DF31343D7A6DBE0040B03D021FFCEBEBD86A ИВАН ВАСИЛЕВ МАРКОВ AD59D71D89271B18208B7CD46A1485AB10758C823D9C823ACCC88A74DFC176A3 ВАЛЕРИЙ ЛЮБОМИРОВИЧ ТОМОВ 2DAED1F45BE4AEE262AB2832FA36E611E4CF56B6C71E88E3A46564DD65F275E6 АНДРИЯН АТАНАСОВ АТАНАСОВ 19EA62D0B9869F241207A908BC001A01384219A4F59BF286E1080D2F483702C9 ХРИСТО ВЛАДИМИРОВ АЛЕКСИЕВ B4A0B2CFD217A31C4019522652A73351860EBE0C1291E64EAF355F160689DE6A КРАСИМИР ХРИСТОВ ПАПУКЧИЙСКИ 31C79E4379DF27C130E1679827899D8563C29B0528C6E5DA503CDA6B845167D9 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 |
Участващи организации | 204963024 ТИТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД; 175254451 ТРЕЙС-СОФИЯ ЕАД; 831652485 ГЛАВБОЛГАРСТРОЙ АД; 177296381 КОНСОРЦИУМ ГАРА ИСКЪР 2018; 177385296 ДЗЗД "КАЗИЧЕНЕ БИЛД 2018"; 102701517 СРЕГИ ООД; 203676249 ИНФРАСТРУКТУРНО СТРОИТЕЛСТВО АД; |
Източник на финансиране | Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2018-08-02 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2016-05-01 00:00:00 |
Дата на приключване | 2021-08-26 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта В резултат от дългогодишната експлоатация приемните сгради на жп гарите в България са в много лошо състояние. Това налага тяхната модернизация, преустройство и ремонт, включително и на инсталационните системи в тях. Външният вид на приемните здания на гарите е от голямо значение за имиджа на железопътния транспорт. Те в много случаи са лицето на железницата. Не случайно в Европа, големите железопътни гари са превърнати в търговски центрове с магазини, ресторанти и паркинги. Ето защо, за обновяването и реконструкцията на старите и за строителството на нови гари е необходимо разработването на различни концепции, съобразени с местоположението на всяка една от тях. От особена важност е организацията на обслужването в гарите, за да бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътницитe. Проектът предвижда цялостна реконструкцията на приемните здания, в съответствие с високите изисквания на Европейските стандарти в областта, което да гарантира сигурността на пътници и качество на предлагане на услугите, комфортна работна среда за служителите, както и привеждане на околното пространство съгласно изискванията за достъпност на хора с увреждания и хора в неравностойно положение. Ще се изпълнят мерки за повишаване енергийната ефективност на обществените пространства, въвеждане на интелигентни, модерни системи за управление на системи за отопление, климатизация, осветление, информация и др. Ще се извърши саниране и конструктивно усилване на отделни елементи от носещите конструкции, подмяна на покривните конструкции, частично функционално преустройство на помещенията, подмяна на електроинсталации, водоснабдителните и канализационните системи, ще се извърши паркоостройство и благоустройство на околното пространство и т.н. Проектът и управлението му е предвидено да се осъществи в периода 01.05.2016 г. до 26.02.2021 г. - 58 месеца. Подробна информация е посочена в т. Б.3.1 на ФК и Приложение № 1 към ФК. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - май 2016 г., а нейния край, краят на проекта - февруари 2021 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта; управление на качеството; контрол на разходите, изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта и извършванията на плащанията; управление на риска, промяната и на контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 625 000 лв. от таблица В1 на ФК, разпределени по подобекти порпоционално на строителната им инвестиционна стойност - гаров комплекс Подуяне - 300 000 лв.; Искър - 176 000 лв.; Казичене - 149 000 лв. Разходите са планирани по следните дейности: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 518 000 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. „Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 г. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 2 към ФК; - транспортни разходи във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 2 000 лв. Разходите за транспорт на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и се отнасят само за транспортни разходи, изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 32 000 лв. Това са разходи, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление на проекта. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 30 000 лв.; - разходи за външни услуги - 43 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №2.1 към ФК. Върху разходите за транспорт, консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За разходите за възнаграждение на експертите от ЗПУИП не се начислява ДДС. 625 000.00 335 977.94 Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под-дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно които за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5687/16.03.2017 г. с "Инфрапроект консулт" ЕООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност има подписан договор за оказване на консултантски услуги № 5938/08.12.2017 г. с "Еврофонд кънсълтинг" ЕООД, който към настоящия момент е активен. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в приемните здания на гари Подуяне, Искър и Казичене, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 64 990 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени равномерно между трите подобекта по проекта. 64 990.00 44 990.00 Работно проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор за реконструкцията на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене: В обхвата на тази дейност се включват основните работи по проекта - СМР по реконструкцията и модернизацията на приемните здания на гари Подуяне, Искър и Казичене, свързаните с тях благоустройствени мероприятия и частичен ремонт на обслужваща и техническа сгради, и трафопост на гара Подуяне. Приемно здание Подуяне, пътническа, е двуетажна сграда със ЗП 1 085 м2, РЗП 1 811 м2 и сутерен с площ 936 м2. Обслужващата сграда е едноетажна със ЗП 37 м2, техническата сграда е на три етажа с РЗП 329,1 м2 и трафопостът е със ЗП 46,2 м. Приемно здание Искър се състои от три тела – едно едноетажно, едно едноетажно с полуподземен етаж и едно двуетажно с полуподземен етаж. Общата ЗП е 950 м2, РЗП е 1728 м2 , а полуподземната част е с площ 648 м2. Приемно здание Казичене се състои от двуетажна и едноетажна част със ЗП 552 м2 и РЗП 752 м2. Отделните дейности са разделени времево на 4-ри фази: 1 - Изготвяне на планове и програми, работно проектиране и работни чертежи и детайли; 2 - Съгласуване и одобряване на плановете, програмите и работните чертежи и детайли от Консултанта, Възложителя и от съответните компетентни органи; 3 - Планиране и заявяване на доставките, производството, изпитване, снабдяване и доставка на материалите и оборудването на обекта; 4 - Строителство, авторски надзор, монтаж, тестване и пускане в експлоатация. Предвидено е изпълнението на следните основни видове работи: - Изготвяне на работни чертежи и екзекутиви при завършване на реконструкцията; - Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване, включващо: демонтажни работи, управление на строителните отпадъци; саниране и конструктивно усилване на отделни елементи от носещите конструкцие, подмяна на покривните конструкции, изпълнение на шахти, укрепване на отвори; частично функционално преустройство на помещенията; демонтаж, доставка и монтаж на нови ОВК и ВиК инсталации; демонтаж на електрическите инсталации, доставка и монтаж на силнотокови електрически инсталации, заземителни и мълниезащитни инсталации, площадково осветление; монтаж на слаботокови инсталации; мероприятия за повишаване на енергийната ефективност; топлоизолации, смяна на дограми; паркоустройство и благоустройство; специфични дейности за отделните подобекти; и др.; - Изработване и монтаж на обемни светещи надписи и най-малко три информационни табели с наименованието на съответната гара, на постоянни информационни табла с разписанието на влаковете и електронни информационни табла в чакалните на Приемните здания с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др.; - Изграждане на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения; - Монтаж на контролни електромери и водомери за отделните консуматори; - Привеждане на проектните решения, сгради и околни пространства в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. и Регламент (ЕС) №1300/2014 относно ТСОС за достъпността на жп система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност (ТСОС ЛНП); - Изготвяне на Доклади за безопасност, които да отговарят на изискванията на чл. 44б ал. 8 от Наредба № 57 относно ТСОС ЛНП; - Изпълнение на мерките по информация и публичност; - Доставка на резервни части, материали и консумативи, специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици по време на Срока за съобщаване на дефекти и последващата експлоатация. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 726 853,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени по подобекти, както следва: - гаров комплекс Подуяне - 2 278 155,00 лв. - гаров комплекс Искър - 1 331 942,00 лв. - гаров комплекс Казичене - 1 116 756,00 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители, изпълнението на договорите, но без срока за съобщаване на дефекти. 4 726 853.00 2 265 829.82 Упражняване на строителен надзор и координиране на договора за строителство за реконструкцията на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене: Основните дейности, които са включени в обхвата са: - Подготвителни дейности; - Координиране и контрол, на изпълнението на договорите за строителство; - Проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, в това число и на проектна част „Конструктивна“; - Упражняване на строителен надзор по време на строителството; - Проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти; - Изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве; - Координиране на договора за строителство с взаимодействащи си договори по други проекти, както и при взаимодействия с трети страни; - Актуализация на Технически паспорти; - Заключителни дейности. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 250 800 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на открита процедура за избор на изпълнител и изпълнението на договора. Срокът за съобщаване на дефекти не се включва в срока на договора, респективно на дейността. 250 800.00 44 102.40 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка за съответствие с приложимата ТСОС. Оценката на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС), свързани с достъпността на железопътната система на Европейския съюз за лица с увреждания и лица с намалена подвижност /ЛНП/. Предвижда се, също така, при идентифициране на приложимост, да бъдат изпълнени изискванията и на друга/други ТСОС/ТСОС-и, в рамките на обхвата на съответния проект. При необходимост ще бъде извършена и независима оценка от нотифициран орган на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по проекта, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013 - необходимостта ще бъде определена от получените резултати от назначен от Генералния директор на ДП "НКЖИ" Съвет за управление на риска по проекта и инструкциите на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 145 000,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС ЛНП - 85 000 лв., разпределени по съответните подобекти Подуяне, Искър и Казичене, както следва 45 000 лв., 20 000 лв. и 20 000 лв. - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 60 000 лв., разпределени порпорционално за трите подобекта. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител и изпълнението на договорите. 145 000.00 20 248.08 Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в техническите проекти и са възникнали в хода на изпълнението на строителните работи. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 443 250 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени по трите подобекта, както следва: - гаров комплекс Подуяне - 216 539,60 лв.; - гаров комплекс Искър - 120 853,00 лв.; - гаров комплекс Казичене - 105 857,40 лв. 443 250.00 67 606.25 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - май 2016 г., а нейния край, краят на проекта - февруари 2021 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта; управление на качеството; контрол на разходите, изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта и извършванията на плащанията; управление на риска, промяната и на контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 625 000 лв. от таблица В1 на ФК, разпределени по подобекти порпоционално на строителната им инвестиционна стойност - гаров комплекс Подуяне - 300 000 лв.; Искър - 176 000 лв.; Казичене - 149 000 лв. Разходите са планирани по следните дейности: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 518 000 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. „Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 г. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 2 към ФК; - транспортни разходи във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 2 000 лв. Разходите за транспорт на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и се отнасят само за транспортни разходи, изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 32 000 лв. Това са разходи, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление на проекта. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 30 000 лв.; - разходи за външни услуги - 43 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №2.1 към ФК. Върху разходите за транспорт, консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За разходите за възнаграждение на експертите от ЗПУИП не се начислява ДДС. 625 000.00 335 977.94 Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под-дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно които за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5687/16.03.2017 г. с "Инфрапроект консулт" ЕООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност има подписан договор за оказване на консултантски услуги № 5938/08.12.2017 г. с "Еврофонд кънсълтинг" ЕООД, който към настоящия момент е активен. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в приемните здания на гари Подуяне, Искър и Казичене, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 64 990 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени равномерно между трите подобекта по проекта. 64 990.00 44 990.00 Работно проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор за реконструкцията на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене: В обхвата на тази дейност се включват основните работи по проекта - СМР по реконструкцията и модернизацията на приемните здания на гари Подуяне, Искър и Казичене, свързаните с тях благоустройствени мероприятия и частичен ремонт на обслужваща и техническа сгради, и трафопост на гара Подуяне. Приемно здание Подуяне, пътническа, е двуетажна сграда със ЗП 1 085 м2, РЗП 1 811 м2 и сутерен с площ 936 м2. Обслужващата сграда е едноетажна със ЗП 37 м2, техническата сграда е на три етажа с РЗП 329,1 м2 и трафопостът е със ЗП 46,2 м. Приемно здание Искър се състои от три тела – едно едноетажно, едно едноетажно с полуподземен етаж и едно двуетажно с полуподземен етаж. Общата ЗП е 950 м2, РЗП е 1728 м2 , а полуподземната част е с площ 648 м2. Приемно здание Казичене се състои от двуетажна и едноетажна част със ЗП 552 м2 и РЗП 752 м2. Отделните дейности са разделени времево на 4-ри фази: 1 - Изготвяне на планове и програми, работно проектиране и работни чертежи и детайли; 2 - Съгласуване и одобряване на плановете, програмите и работните чертежи и детайли от Консултанта, Възложителя и от съответните компетентни органи; 3 - Планиране и заявяване на доставките, производството, изпитване, снабдяване и доставка на материалите и оборудването на обекта; 4 - Строителство, авторски надзор, монтаж, тестване и пускане в експлоатация. Предвидено е изпълнението на следните основни видове работи: - Изготвяне на работни чертежи и екзекутиви при завършване на реконструкцията; - Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване, включващо: демонтажни работи, управление на строителните отпадъци; саниране и конструктивно усилване на отделни елементи от носещите конструкцие, подмяна на покривните конструкции, изпълнение на шахти, укрепване на отвори; частично функционално преустройство на помещенията; демонтаж, доставка и монтаж на нови ОВК и ВиК инсталации; демонтаж на електрическите инсталации, доставка и монтаж на силнотокови електрически инсталации, заземителни и мълниезащитни инсталации, площадково осветление; монтаж на слаботокови инсталации; мероприятия за повишаване на енергийната ефективност; топлоизолации, смяна на дограми; паркоустройство и благоустройство; специфични дейности за отделните подобекти; и др.; - Изработване и монтаж на обемни светещи надписи и най-малко три информационни табели с наименованието на съответната гара, на постоянни информационни табла с разписанието на влаковете и електронни информационни табла в чакалните на Приемните здания с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др.; - Изграждане на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения; - Монтаж на контролни електромери и водомери за отделните консуматори; - Привеждане на проектните решения, сгради и околни пространства в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. и Регламент (ЕС) №1300/2014 относно ТСОС за достъпността на жп система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност (ТСОС ЛНП); - Изготвяне на Доклади за безопасност, които да отговарят на изискванията на чл. 44б ал. 8 от Наредба № 57 относно ТСОС ЛНП; - Изпълнение на мерките по информация и публичност; - Доставка на резервни части, материали и консумативи, специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици по време на Срока за съобщаване на дефекти и последващата експлоатация. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 726 853,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени по подобекти, както следва: - гаров комплекс Подуяне - 2 278 155,00 лв. - гаров комплекс Искър - 1 331 942,00 лв. - гаров комплекс Казичене - 1 116 756,00 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители, изпълнението на договорите, но без срока за съобщаване на дефекти. 4 726 853.00 2 265 829.82 Упражняване на строителен надзор и координиране на договора за строителство за реконструкцията на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене: Основните дейности, които са включени в обхвата са: - Подготвителни дейности; - Координиране и контрол, на изпълнението на договорите за строителство; - Проверка за наличие на съществени и несъществени отклонения от одобрения инвестиционен проект съгласно чл.154 от ЗУТ и съгласуване на работните чертежи и детайли, в това число и на проектна част „Конструктивна“; - Упражняване на строителен надзор по време на строителството; - Проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти; - Изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве; - Координиране на договора за строителство с взаимодействащи си договори по други проекти, както и при взаимодействия с трети страни; - Актуализация на Технически паспорти; - Заключителни дейности. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 250 800 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на открита процедура за избор на изпълнител и изпълнението на договора. Срокът за съобщаване на дефекти не се включва в срока на договора, респективно на дейността. 250 800.00 44 102.40 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка за съответствие с приложимата ТСОС. Оценката на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС), свързани с достъпността на железопътната система на Европейския съюз за лица с увреждания и лица с намалена подвижност /ЛНП/. Предвижда се, също така, при идентифициране на приложимост, да бъдат изпълнени изискванията и на друга/други ТСОС/ТСОС-и, в рамките на обхвата на съответния проект. При необходимост ще бъде извършена и независима оценка от нотифициран орган на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по проекта, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013 - необходимостта ще бъде определена от получените резултати от назначен от Генералния директор на ДП "НКЖИ" Съвет за управление на риска по проекта и инструкциите на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 145 000,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС ЛНП - 85 000 лв., разпределени по съответните подобекти Подуяне, Искър и Казичене, както следва 45 000 лв., 20 000 лв. и 20 000 лв. - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 60 000 лв., разпределени порпорционално за трите подобекта. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител и изпълнението на договорите. 145 000.00 20 248.08 Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в техническите проекти и са възникнали в хода на изпълнението на строителните работи. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 443 250 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени по трите подобекта, както следва: - гаров комплекс Подуяне - 216 539,60 лв.; - гаров комплекс Искър - 120 853,00 лв.; - гаров комплекс Казичене - 105 857,40 лв. 443 250.00 67 606.25 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 7403471.60 |
БФП | 6255893.00 |
Собствено финансиране | 1147578.60 |
Общо реално изплатени суми | 3083351.87 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)