Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | r3HQO+XUmnM= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16M1OP001-3.001 Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт |
# ISUN | BG16M1OP001-3.001-0008-C01 |
Наименование на проекта | Реконструкция на гаров комплекс Карнобат |
Бенефициент | 130823243 Държавно предприятие "Национална компания "Железопътна инфраструктура" [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1233, бул. "Кн. мария Луиза" № 110 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 бул. КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД АНТОН ПЕТКОВ ГИНЕВ 46664DE428748DC179B2F64C561596CB09EE4D4BF5BD96CD60FB01B74B2DAC6F АТАНАС ИВАНОВ ТОНЕВ C763F2129C51D9C0F156A1EF9F3C3D4FB7013404012E809863AC8ED21397EA12 СВИЛЕН КОЛЕВ ДИМИТРОВ AECDFEC496F575E16334D898EFB0E564D2E9B0DBFCD4F095E0E531AFBD6EADC1 ДИМИТЪР СТОЯНОВ САВОВ 5B213AC789F4685E2129D05B91BE79CD0AE2465E1E077783120B0D03F16695F6 АЛЕКСАНДЪР ГРИГОРОВ ПЕТРОВ 09F3BCD7554AFABF14A7C82891A67AFAC3B5774C5589E414369523D9EFDAF893 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА 000695388 КАЛИН НИКОЛОВ КЛИСАРОВ 6FA693EF49CC6D147ED4FA11C660A14B2B7C454D21D2E99B6A0217FBAD68C95B ОРЛИН ИВАНОВ АЛЕКСИЕВ 93C115ACECE6C3CC4F9F28DB9C253C90DA7D33FBA4D76E4EEF89472D93589064 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 МИЛЧО АЛЕКСИЕВ ЛАМБРЕВ 36EE9D5229FAEE5D334C16565AF4DF31343D7A6DBE0040B03D021FFCEBEBD86A ИВАН ВАСИЛЕВ МАРКОВ AD59D71D89271B18208B7CD46A1485AB10758C823D9C823ACCC88A74DFC176A3 ВАЛЕРИЙ ЛЮБОМИРОВИЧ ТОМОВ 2DAED1F45BE4AEE262AB2832FA36E611E4CF56B6C71E88E3A46564DD65F275E6 АНДРИЯН АТАНАСОВ АТАНАСОВ 19EA62D0B9869F241207A908BC001A01384219A4F59BF286E1080D2F483702C9 ХРИСТО ВЛАДИМИРОВ АЛЕКСИЕВ B4A0B2CFD217A31C4019522652A73351860EBE0C1291E64EAF355F160689DE6A КРАСИМИР ХРИСТОВ ПАПУКЧИЙСКИ 31C79E4379DF27C130E1679827899D8563C29B0528C6E5DA503CDA6B845167D9 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 |
Участващи организации | 205753057 ИНФРА КОНСУЛТ ГРУП АД; 177298471 ДЗЗД Железопътна инфраструктура Карнобат; 177337561 Обединение "Консултанти Карнобат" ДЗЗД; |
Източник на финансиране | Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2019-02-08 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2016-02-01 00:00:00 |
Дата на приключване | 2022-02-28 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България, Северна и югоизточна България, Югоизточен |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта В резултат от дългогодишната експлоатация, приемните сгради на жп гарите в България са в много лошо състояние. Това налага тяхната модернизация, преустройство и ремонт, включително и на инсталационните системи в тях. Тези действия имат за цел да се приведе състоянието на гаровите комплекси да бъдат в съответствие с Европейските стандарти в областта, което да гарантира сигурността на пътниците и предлагането на качествени услуги за тях. Успоредно с това, гарата ще бъде приведена в съответствие с изискванията на нормативната уредба за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии. Ще се изпълнят мерки за повишаване енергийната ефективност на обществените пространства, въвеждане на интелигентни, модерни системи за управление на системи за отопление, климатизация, осветление, информация и др. Външният вид на гарите е от голямо значение за имиджа на железопътния транспорт. Те в много случаи са лицето на железницата. Не случайно в Европа големите гари са превърнати в търговски центрове с магазини, ресторанти и паркинги. Ето защо, за обновяването и реконструкцията на старите и за строителството на нови гари е необходимо разработването на различни концепции, съобразени с местоположението на всяка една от тях. От особена важност е организацията на обслужването в гарите, за да бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътниците. В обхвата на настоящото проектно предложени, се предвижда изпълнението на строително монтажни работи по следните подобекти: Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция. Проектът и управлението му е предвидено да се осъществи в периода 01.02.2016 г. до 28.08.2021 г. - 67 месеца. Подробна информация е посочена в т. Б.3.1 на ФК и Приложение № 2 към ФК. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Извършване на работно проектиране и строителство на обект "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността ще се изпълнят следните видове работа: 1. Изготвяне на работни чертежи. 2. Изготвяне на екзекутиви в съответствие с изискванията на ЗУТ. 3. Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване за Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция. 4. При необходимост извършване на проектиране и изпълнение на конструктивно усилване и саниране на конструктивните елементи, в резултат на което да бъдат изпълнени изискванията на чл.169, ал.1 от ЗУТ. 5. Осигуряване на Сервизно и техническо обслужване на петте асансьора за пътници в Срока на съобщаване на дефекти. 6. Доставка и монтаж на невключено в проектите обзавеждане и оборудване на всички помещения, предоставени за обществено ползване, като помещението за майки с деца, оборудване и аксесоари за тоалетните за пътници и персонал. 7. Изработване и монтаж на обемни светещи надписи с наименованието на гара Карнобат по индивидуални работни чертежи в съответствие със Заповед № 1402/04.08.2014 г. на генералния директор на НКЖИ. 8. Изработване и монтаж на най-малко три информационни табели с наименованието на гарата, съгласно Заповед № 1107/20.09.2011 г. на генералния директор на НКЖИ. 9. Доставка и монтаж на постоянно информационно табло с разписанието на влаковете, най-малко с параметрите на съществуващото. 10. Доставка и монтаж на електронно информационно табло в чакалнята на Приемното здание с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др. 11. Проектиране и изпълнение на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения. 12. Доставка и монтаж на контролни електромери за всеки от отделните консуматори. 13. Привеждане на проектните решения за всички елементи на обществено-обслужващата и транспортната инфраструктура /сгради и околни пространства/ в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18 ноември 2014 г. относно ТСОС ЛНП. 14. Изготвяне на Доклад за безопасност, който да отговаря на изискванията на чл. 44 б ал. 8 от Наредба № 57 във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18.11.2014 г. относно ТСОС, свързани с достъпността на железопътната система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност. 15. Осигуряване на лаборатория/и за провеждане на измервания и тестове. 16. Изпълнение на мерките по информация и публичност. 17. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за поддръжката по време на Срока за съобщаване на дефекти, както и доставка на специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици. Доставката на споменатите специални инструменти и оборудване е задължение на Изпълнителя, които той трябва да предостави 6 (шест) седмици преди въвеждането на строежа в експлоатация. Тези специални инструменти ще са необходими за профилактична поддръжка, ремонт и обслужване на доставените съоръжения (асансьори и т.н.) и инсталации. Списъкът с необходимите инструменти и оборудване ще бъде представен за одобрение от Консултанта и Възложителя в процеса на изпълнението на строително-монтажните работи и той ще бъде съобразен с инсталираните съоръжения и мощности. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 142 125,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за обществената поръка, изпълнението на договора, но без срока за съобщаване на дефекти. 4 142 125.00 2 150 930.35 Упражняване на строителен надзор и управление на договора за строителство за "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността са включени: - Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; - Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Отчитане хода на изпълнение на извършените СМР; - Координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 157 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител, изпълнението на договора, без срока за съобщаване на дефекти. 157 000.00 81 600.00 Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край, краят на проекта - август 2021 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта; управление на качеството; контрол на разходите; контрол по изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта; контрол на извършване на плащанията; управление на риска; управление на промяната; управление и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 540 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, индикативно разпределени както следва: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 459 790 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. "„Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 год. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 8; - разходи за командировки на екипа, във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 20 210,00 лв. Разходите за командировки на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и са за командировки (пътни, дневни и нощувки), изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 14 000,00 лв. Това са разходи за канцеларски материали, консумативи и оборудване, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление и изпълнението им. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, софтуер, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 20 000 лв.; - разходи за външни услуги - 26 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №8 към ФК. Върху разходите за консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За всички останали не се начислява ДДС. 540 000.00 288 872.62 Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни и непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в идейните проекти и са възникнали при изпълнението на строителството. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 389 986,83 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 389 986.83 7 710.47 Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5491/19.08.2016 г. с "Институт по транспорт и комуникации" ООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност беше изпълнен договор за оказване на консултантски услуги № 5824/20.07.2017 г. с "Проджект планинг енд мениджмънт" ООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гара Карнобат, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 63 500 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 63 500.00 54 600.00 Упражняване на авторски надзор по време на строителството: В съответствие с изискванията на ЗУТ по време на строителството ще бъде извършван авторски надзор. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 38 421,25 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител, както и самото изпълнение на договора. 38 421.25 8 917.20 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: Оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС) - процедура за проверка и оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост, оценка по националните правила за безопасност или техническите правила ТСОС. В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка. Ще бъде извършена, също така, независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска от Нотифициран орган, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013. Необходимостта от извършване на такава оценка беше направена при определяне на промяната като значителна в съответствие с чл. 4 на Регламент (ЕС) 402/2013. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 69 909,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС - 49 909,00 лв. ; - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 20 000 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител/и, както и изпълнението на самите договори. Към момента е избран изпълнител за частта за оценка на съвместимостта с ТСОС на проекта, като посочения разход съответна на неговата ценова оферта. 69 909.00 27 256.56 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Извършване на работно проектиране и строителство на обект "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността ще се изпълнят следните видове работа: 1. Изготвяне на работни чертежи. 2. Изготвяне на екзекутиви в съответствие с изискванията на ЗУТ. 3. Изпълнение на СМР и доставка на необходимото оборудване за Кантарна кабина; Административна сграда „Омнибусна рампа“; Пост 1; Пост 2; Пост 3; Пост 4; Пост 5; Пост 6; Приемното здание; Магазия "Омнибусна рампа" товарна гара Карнобат; Външен водопровод; Перони 1, 2 и 3; Пешеходният подлез; Обслужващите рампи и Помпената станция. 4. При необходимост извършване на проектиране и изпълнение на конструктивно усилване и саниране на конструктивните елементи, в резултат на което да бъдат изпълнени изискванията на чл.169, ал.1 от ЗУТ. 5. Осигуряване на Сервизно и техническо обслужване на петте асансьора за пътници в Срока на съобщаване на дефекти. 6. Доставка и монтаж на невключено в проектите обзавеждане и оборудване на всички помещения, предоставени за обществено ползване, като помещението за майки с деца, оборудване и аксесоари за тоалетните за пътници и персонал. 7. Изработване и монтаж на обемни светещи надписи с наименованието на гара Карнобат по индивидуални работни чертежи в съответствие със Заповед № 1402/04.08.2014 г. на генералния директор на НКЖИ. 8. Изработване и монтаж на най-малко три информационни табели с наименованието на гарата, съгласно Заповед № 1107/20.09.2011 г. на генералния директор на НКЖИ. 9. Доставка и монтаж на постоянно информационно табло с разписанието на влаковете, най-малко с параметрите на съществуващото. 10. Доставка и монтаж на електронно информационно табло в чакалнята на Приемното здание с разписание на връзките с градския транспорт, обща информация за общината и др. 11. Проектиране и изпълнение на система за ограничаване на достъпа до служебните помещения. 12. Доставка и монтаж на контролни електромери за всеки от отделните консуматори. 13. Привеждане на проектните решения за всички елементи на обществено-обслужващата и транспортната инфраструктура /сгради и околни пространства/ в съответствие с изискванията за достъпна среда съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания и Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18 ноември 2014 г. относно ТСОС ЛНП. 14. Изготвяне на Доклад за безопасност, който да отговаря на изискванията на чл. 44 б ал. 8 от Наредба № 57 във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 1300/2014 на ЕК от 18.11.2014 г. относно ТСОС, свързани с достъпността на железопътната система на ЕС за лица с увреждания и лица с намалена подвижност. 15. Осигуряване на лаборатория/и за провеждане на измервания и тестове. 16. Изпълнение на мерките по информация и публичност. 17. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за поддръжката по време на Срока за съобщаване на дефекти, както и доставка на специални инструменти и оборудване, необходими за профилактична и ремонтна поддръжката на всички модули и единици. Доставката на споменатите специални инструменти и оборудване е задължение на Изпълнителя, които той трябва да предостави 6 (шест) седмици преди въвеждането на строежа в експлоатация. Тези специални инструменти ще са необходими за профилактична поддръжка, ремонт и обслужване на доставените съоръжения (асансьори и т.н.) и инсталации. Списъкът с необходимите инструменти и оборудване ще бъде представен за одобрение от Консултанта и Възложителя в процеса на изпълнението на строително-монтажните работи и той ще бъде съобразен с инсталираните съоръжения и мощности. В дейността са включени разходи от категории "Строителство и изграждане", "Съоръжения и машини или оборудване" и "Публичност" на стойност 4 142 125,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за обществената поръка, изпълнението на договора, но без срока за съобщаване на дефекти. 4 142 125.00 2 150 930.35 Упражняване на строителен надзор и управление на договора за строителство за "Реконструкцията на гаров комплекс Карнобат": В обхвата на дейността са включени: - Извършване на строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове; - Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве, съгласно минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; - Съставяне на Окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; - Отчитане хода на изпълнение на извършените СМР; - Координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка, договора с Изпълнителя на строителството и законовите разпоредби. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 157 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител, изпълнението на договора, без срока за съобщаване на дефекти. 157 000.00 81 600.00 Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническата помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край, краят на проекта - август 2021 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта; управление на качеството; контрол на разходите; контрол по изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта; контрол на извършване на плащанията; управление на риска; управление на промяната; управление и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 540 000 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, индикативно разпределени както следва: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 459 790 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. "„Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 год. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 8; - разходи за командировки на екипа, във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 20 210,00 лв. Разходите за командировки на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и са за командировки (пътни, дневни и нощувки), изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на канцеларски материали, консумативи и оборудване - 14 000,00 лв. Това са разходи за канцеларски материали, консумативи и оборудване, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ, финансират се от перо ТП/ОУ на съответните проекти и се използват от Звеното за управление и изпълнението им. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените канцеларски материали, консумативи и оборудване са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, софтуер, принтери, сървърни елементи (ако е необходимо), мобилни апарати, офис обзавеждане, хартия, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 20 000 лв.; - разходи за външни услуги - 26 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация Приложение №8 към ФК. Върху разходите за консумативи, материали и оборудване за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За всички останали не се начислява ДДС. 540 000.00 288 872.62 Непредвидени разходи: Целта на дейността е при необходимост да има инструмент за финансиране на допълнителни и непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвиден в идейните проекти и са възникнали при изпълнението на строителството. В дейността са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 389 986,83 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 389 986.83 7 710.47 Дейности по подготовка и приключване на проекта: В обхвата на тази дейност се включват следните под дейности: - Изготвяне на Анализ "Разходи - Ползи". Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като "големи проекти" по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази поддейност е изпълнена, като за консултантски услуги е сключен и изпълнен Договор № 5491/19.08.2016 г. с "Институт по транспорт и комуникации" ООД. - Изготвяне на Формуляр за кандидатстване за настоящето проектно предложение. За подпомагане изпълнението на тази поддейност беше изпълнен договор за оказване на консултантски услуги № 5824/20.07.2017 г. с "Проджект планинг енд мениджмънт" ООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гара Карнобат, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 63 500 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 63 500.00 54 600.00 Упражняване на авторски надзор по време на строителството: В съответствие с изискванията на ЗУТ по време на строителството ще бъде извършван авторски надзор. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 38 421,25 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител, както и самото изпълнение на договора. 38 421.25 8 917.20 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: Оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС) - процедура за проверка и оценка на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост, оценка по националните правила за безопасност или техническите правила ТСОС. В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка. Ще бъде извършена, също така, независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска от Нотифициран орган, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013. Необходимостта от извършване на такава оценка беше направена при определяне на промяната като значителна в съответствие с чл. 4 на Регламент (ЕС) 402/2013. В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 69 909,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съответствието с ТСОС - 49 909,00 лв. ; - разходи за независима оценка на процедурата за управление на риска - 20 000 лв. В срока за изпълнение на дейността са включени периодите за подготовка на документацията и провеждане на открита процедура по ЗОП за избор на изпълнител/и, както и изпълнението на самите договори. Към момента е избран изпълнител за частта за оценка на съвместимостта с ТСОС на проекта, като посочения разход съответна на неговата ценова оферта. 69 909.00 27 256.56 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 6381130.50 |
БФП | 5400942.08 |
Собствено финансиране | 980188.42 |
Общо реално изплатени суми | 2823327.30 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)