Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | i0QaeFMlCUk= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16M1OP001-3.001 Подобряване на интермодалността при превоза на пътници и товари и развитие на устойчив градски транспорт |
# ISUN | BG16M1OP001-3.001-0009-C01 |
Наименование на проекта | Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора |
Бенефициент | 130823243 ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ "НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА" [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1233, бул. "Кн. мария Луиза" № 110 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 бул. КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД АНТОН ПЕТКОВ ГИНЕВ 46664DE428748DC179B2F64C561596CB09EE4D4BF5BD96CD60FB01B74B2DAC6F АТАНАС ИВАНОВ ТОНЕВ C763F2129C51D9C0F156A1EF9F3C3D4FB7013404012E809863AC8ED21397EA12 СВИЛЕН КОЛЕВ ДИМИТРОВ AECDFEC496F575E16334D898EFB0E564D2E9B0DBFCD4F095E0E531AFBD6EADC1 ДИМИТЪР СТОЯНОВ САВОВ 5B213AC789F4685E2129D05B91BE79CD0AE2465E1E077783120B0D03F16695F6 АЛЕКСАНДЪР ГРИГОРОВ ПЕТРОВ 09F3BCD7554AFABF14A7C82891A67AFAC3B5774C5589E414369523D9EFDAF893 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА 000695388 КАЛИН НИКОЛОВ КЛИСАРОВ 6FA693EF49CC6D147ED4FA11C660A14B2B7C454D21D2E99B6A0217FBAD68C95B ОРЛИН ИВАНОВ АЛЕКСИЕВ 93C115ACECE6C3CC4F9F28DB9C253C90DA7D33FBA4D76E4EEF89472D93589064 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. София 1233 КНЯГИНЯ МАРИЯ ЛУИЗА 110 МИЛЧО АЛЕКСИЕВ ЛАМБРЕВ 36EE9D5229FAEE5D334C16565AF4DF31343D7A6DBE0040B03D021FFCEBEBD86A ИВАН ВАСИЛЕВ МАРКОВ AD59D71D89271B18208B7CD46A1485AB10758C823D9C823ACCC88A74DFC176A3 ВАЛЕРИЙ ЛЮБОМИРОВИЧ ТОМОВ 2DAED1F45BE4AEE262AB2832FA36E611E4CF56B6C71E88E3A46564DD65F275E6 АНДРИЯН АТАНАСОВ АТАНАСОВ 19EA62D0B9869F241207A908BC001A01384219A4F59BF286E1080D2F483702C9 ХРИСТО ВЛАДИМИРОВ АЛЕКСИЕВ B4A0B2CFD217A31C4019522652A73351860EBE0C1291E64EAF355F160689DE6A КРАСИМИР ХРИСТОВ ПАПУКЧИЙСКИ 31C79E4379DF27C130E1679827899D8563C29B0528C6E5DA503CDA6B845167D9 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА NATSIONALNA KOMPANIYA ZHELEZOPATNA INFRASTRUKTURA 130823243 |
Участващи организации | 204066747 "УРБАН ИНЖЕНЕРИНГ" ЕООД ; 203602455 „ЕТЕ ИНЖЕНЕРИНГ” АД; 202329369 ИПСИЛОН КОНСУЛТ ЕООД; 131069757 КОНСУЛТАНТСКА ИНЖЕНЕРНА ГРУПА ООД; 200177935 ЕКА СТУДИО ЕООД; 121094769 БИГЛА- III ООД; 130085349 ЕТ „ЕЛ ТРАНС ИНЖЕНЕРИНГ – ВАЛЕНТИН МАЧИКОВ“; 114635815 ИВО ПЕТРОВ - АРХИТЕКТИ ООД; 040463255 „РИСК ИНЖЕНЕРИНГ“ АД; 010700442 АТМ ЕООД; 200361821 ТГС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД; 202720900 Инфра про консулт ООД; 177401722 ДЗЗД „ЕВРОПЕЙСКА ГАРА – СТАРА ЗАГОРА“; 000818022 ОБЩИНА - СТАРА ЗАГОРА; 177136163 ОБЕДИНЕНИЕ УРБАН АРХИТЕКТИ; 829053806 ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ - СЛИВЕН; 177404184 СДРУЖЕНИЕ „НЗ ИНФРАСТРУКТУРА“; 177196840 "КИГ-ИПС-ЕКА" ДЗЗД; |
Източник на финансиране | Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2019-04-17 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2016-02-01 00:00:00 |
Дата на приключване | 2022-10-19 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта В резултат от дългогодишната експлоатация приемните сгради на жп гарите в България са в много лошо състояние. Това налага тяхната модернизация, преустройство и ремонт, включително и на инсталационните системи в тях. Външният вид на приемните здания на гарите е от голямо значение за имиджа на железопътния транспорт. Те в много случаи са лицето на железницата. Не случайно в Европа, големите железопътни гари са превърнати в търговски центрове с магазини, ресторанти и паркинги. Ето защо, за обновяването и реконструкцията на старите и за строителството на нови гари е необходимо разработването на различни концепции, съобразени с местоположението на всяка една от тях. От особена важност е организацията на обслужването в гарите, за да бъдат създадени необходимите удобства и комфорт за пътницитe. Проектът предвижда цялостна реконструкция на приемните здания (за Нова Загора ново приемно здание), в съответствие с високите изисквания на Европейските стандарти в областта, което да гарантира сигурността на пътниците и качеството на предлагане на услугите, комфортна работна среда за служителите, както и привеждане на околното пространство съгласно изискванията за достъпност на хора с увреждания и хора в неравностойно положение. Ще се изпълнят мерки за повишаване енергийната ефективност на обществените пространства, въвеждане на интелигентни, модерни системи за управление на системи за отопление, климатизация, осветление, информация и др. Ще се извърши саниране и конструктивно усилване на отделни елементи от носещите конструкции, подмяна на покривните конструкции, частично функционално преустройство на помещенията, подмяна на електроинсталациите, водоснабдителните и канализационните системи, ще се извърши паркоустройство и благоустройство на околното пространство и т.н. Проектът и управлението му е предвидено да се осъществи в периода 01.02.2016 г. до 19.04.2022 г. - 75 месеца. Подробна информация е посочена в т. Б.3.1 на ФК и Приложение № 1 към ФК. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническа помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край с края на проекта - март 2022 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта, риска и промяната, качеството; контрол на разходите, изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта и извършванията на плащанията; контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 1 649 200 лв. от таблица В1 на ФК, разпределени по подобекти пропорционално на строителната им инвестиционна стойност - ГКСтара Загора - 1 318 200 лв.; Нова Загора - 331 000 лв. Разходите са планирани по следните дейности: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 1 480 200 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. „Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 г. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 4 към ФК; - транспортни разходи във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 14 000 лв. Разходите за транспорт (командировъчни, нощуване, гориво) на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и се отнасят само за разходи, изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на компютърно и периферно оборудване, софтуер и консумативи - 70 000 лв. Това са разходи, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените компютърно и периферно оборудване, софтуер, мобилни устройства и консумативи са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, принтери, софтуер, сървърни елементи (ако е необходимо), офис обзавеждане, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 30 000 лв.; - разходи за външни услуги - 55 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация, Приложение №4 към ФК. Върху разходите за техническо оборудване, консумативи и материали за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За разходите за възнаграждение на експертите от ЗПУИП, за такси и командировъчни (транспортни) не се начислява ДДС. 1 649 200.00 354 665.74 Подготовка и приключване на проекта : В обхвата на тази дейност се включват следните под-дейности: -- Подготовка на Идеен проект за реконструкция на гаров комплекс Стара Загора, включително и други подготвителни дейности (конструктивна експертиза, изготвяне на технически паспорти, документи за преценка необходимостта от ОВОС, технически спецификации и т.н.) – Тези дейности бяха изпълнени чрез предоставянето на проектантска услуга по Договор № 5864/11.09.2017 г. от „КИГ-ИПС-ЕКА“ ДЗЗД. Те завършиха с одобрението на варианта на идеен проект от Експертния технически съвет (ЕТС) при НКЖИ – Протокол от заседание на ЕТС от 04.06.2018 г. – Приложение № 3.1 към ФК. - Подготовка на Идеен проект за реконструкция на гаров комплекс Нова Загора, включително и други подготвителни дейности (конструктивна експертиза, изготвяне на технически паспорти, документи за преценка необходимостта от ОВОС, технически спецификации и т.н.) – Тези дейности бяха изпълнени чрез предоставянето на проектантска услуга по Договор № 5939/08.12.2017 г. от Обединение „Урбан Архитекти“. Те завършиха с одобрението на варианта на идеен проект от Експертния технически съвет (ЕТС) при НКЖИ – Протокол от заседание на ЕТС от 17.08.2018 г. – Приложение № 3.2 към ФК. - Изготвяне на Анализ „Разходи-Ползи“ и подготовка на формуляр за кандидатстване - Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като „големи проекти“ по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази дейност е изпълнена, като за оказване на консултантска помощ е сключен и се изпълнява, в частта си за подпомагане подготовката на формуляр за кандидатстване и съпътстващите го документи, Договор № 6225/13.09.2018 г. с „Инфрапроект консулт“ ЕООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гаровите комплекси Стара Загора и Нова Загора, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 228 610 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 228 610.00 249 019.86 Проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за реконструкцията на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора: В тази дейност са включени основните работи по проекта, разделени в две поддейности за двата обекта: 1. Изготвяне на технически проект, реконструкция и модернизация на съществуващото ПЗ в ГК Стара Загора, както и Пост 2, пешеходен подлез, първи перон и перонни покрития на втори и трети перони, както и изграждане на Пост 1. Сградата на ПЗ обхваща 2239 кв.м ЗП, 8175 кв.м РЗП, на 5 нива – 3 надземни и 2 подземни. Гарата разполага с 3 перона, които обслужват 5 коловоза. Първи перон се намира непосредствено пред сградата, покритието му е козирката на сградата. В същия поземлен имот се намират и Пост 1 и Пост 2. Предвидено е сградата на Пост 1 да бъде премахната, а на нейно място да се изгради нова с РЗП 16 кв. м. На сградата на Пост 2 ще бъде направен основен ремонт. Плановото разпределение се запазва и площта не се променя, РЗП – 21,1 кв. м. Основните видове работи, предвидени за изпълнение на дейността са: - реконструкция и укрепване на носещата конструкция и пълно архитектурно обновяване на ПЗ, включително настилките около него и първи перон; - реконструкция и архитектурно обновяване на перонните покрития на втори и трети перон; - реконструкция и архитектурно обновяване на пешеходния подлез, реконструкция на Пост 2, както и изграждане на Пост 1; - изпълнение на вътрешни и външни инсталации: ВиК, ОВК, Ел.– силно- и слаботокова, вкл. пожароизвестителна система, видеонаблюдение, контрол на достъпа и структурна кабелна система. 2. Разрушаване на съществуващото, несъответстващо на съвременните стандарти и изисквания ПЗ на ГК Нова Загора и изграждането на ново ПЗ, включително реконструкция на I, II, III и IV-ти перони, изграждане на паркинг за лица с намалена подвижност. ГК Нова Загора се намира в УПИ с площ 142 672 кв.м и е собственост на НКЖИ. В обхвата на проекта са включени: - Разрушаване на съществуващото ПЗ и изграждане на нова сграда; - Реконструкция на първи перон със завишаване на височината му на 550 мм; - Изграждане на вертикална планировка, в т.ч. паркинг за 21 автомобили, западно от ПЗ; - Изпълнение на вътрешни и външни инсталации: ВиК, ОВК, Електрическа – силно- и слаботокова, вкл. пожароизвестителна система, видеонаблюдение, контрол на достъпа и структурна кабелна система. - Разрушаване на външна тоалетна за пътници, Пост 1 и Пост 2; - Реконструкция и модернизация на 1-ви, 2-ри, 3-ти и 4-ти перони във връзка със съответствието им с регламентите за достъпна среда. За гореизброените основни видове работи, в изпълнение на настоящата дейност ще бъдат изготвени технически проекти, с изключение на реконструкцията и модернизацията на 2-ри, 3-ти и 4-ти перони на гара Нова Загора, за които има изготвен технически проект по друг договор, извън настоящия проект. Като част от изпълнението на дейността е съгласуването и одобряването на Техническите проекти, планиране и заявяване на доставки, производство, изпитване и доставка на материалите и оборудването, както и СМР и авторски надзор, тестване и пускане в експлоатация. Забележка: Авторският надзор в обхвата на изготвения Технически проект за реконструкция и модернизация на 2-ри, 3-ти и 4-ти перони на гара Нова Загора ще се изпълнява от автора на проекта – „Инфра Про Консулт“ ООД“. В дейността са включени разходи от категории "Строително-монтажни работи", "Машини и оборудване" и "Публичност" на обща стойност 12 432 642,20 лв., разпределени по подобекти, както следва: - Гаров комплекс Стара Загора - 9 955 629,00 лв. - Гаров комплекс Нова Загора - 2 477 013,20 лв., както и допълнително 20 000 лв. за гк Нова Загора по перо "Упражняване на надзор по време на строителните работи" - разходи за упражняване на авторски надзор за технически проект за "Реконструкция и модернизация на втори, трети и четвърти перони на обект „Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора“. В срока за изпълнение на дейността са включени и периодите на подготовка и провеждане на процедурите за избор на строители (проектиране и строителство) и изпълнението на договорите. 12 452 642.20 1 493 786.80 Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор по ЗУТ и управление изпълнението на договорите за реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора: Дейността обхваща координацията и контрола на изпълнението на договорите за проектиране, строителство и авторски надзор. Разделена е на няколко етапа, както следва: - Оценка на съответствието на Техническите проекти с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ; - Съгласуване на Техническите проекти, в т.ч. проектна част "Конструктивна"; - Упражняване на строителен надзор по време на строителството и управление на договорите за изпълнение; - Изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве; - Координиране на договора за строителство с взаимодействащи си договори по други проекти, както и при взаимодействия с трети страни; - Актуализация на Технически паспорти; - Заключителни дейности. Изпълнението на тази дейност се покрива от разходи от категория "Строителен надзор" на стойност 657 479,00 лв., разпределени по подобекти, както следва: - Стара Загора - 533 279,00 лв. - Нова Загора - 124 200,00 лв. В срока за изпълнение на дейността е включен периода за подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител и изпълнението на договора. Срокът за съобщаване на дефекти не е включен в изпълнението на тази дейност. 657 479.00 0.00 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка за съответствие с приложимата ТСОС. Оценката на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС), свързани с достъпността на железопътната система на Европейския съюз за лица с увреждания и лица с намалена подвижност /ЛНП/. Предвижда се, също така, при идентифициране на приложимост, да бъдат изпълнени изискванията и на друга/други ТСОС/ТСОС-и, в рамките на обхвата на съответния проект. Ще бъде извършена и независима оценка от нотифициран орган на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по проекта, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013 - необходимостта ще бъде определена от получените резултати от назначен от Генералния директор на ДП "НКЖИ" Съвет за управление на риска по проекта и инструкциите на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 334 765,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съотвествието с изискванията за оперативна съвместимост, разпределени за двата гарови комплекса, както следва: - Стара Загора - 249 907,00 лв. - Нова Загора - 44 858,00 лв. - разходи за независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска, разпределени равномерно по подобекти, както следва: - Стара Загора - 20 000,00 лв. - Нова Загора - 20 000,00 лв. В срока за изпъление на дейността са включени и подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнител, заедно с изпълнението на договорите. 334 765.00 0.00 Непредвидени разходи: Целта на дейността е подсигуряване на инструмент за финансиране на допълнителни непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвидени на фаза идеен прокт и са възникнали в процеса на изпълнението на строителните работи. В тази дейност са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 1 196 642,46 лв., разпределени пропорционално между двата гарови комплекса, обект на настоящия проект, както следва: - Стара Загора - 955 210,90 лв - Нова Загора - 241 431,56 лв. 1 196 642.46 0.00 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Техническа помощ / Организация и управление: Дейност "Техническа помощ"/"Организация и управление" (ТП/ОУ) подпомага изпълнението на целите на проекта и се отнася до подкрепа на организацията и управлението на проекта от страна на ЗПУИП ГКТ. Началото на дейността съвпада с началото на проекта - февруари 2016 г., а нейният край с края на проекта - март 2022 г. Основните задължения на експертите са управление на времето на проекта, риска и промяната, качеството; контрол на разходите, изпълнението на отделните договори в обхвата на проекта и извършванията на плащанията; контрол на системата за комуникация. В дейността са включени разходи от категория ТП/ОУ на стойност 1 649 200 лв. от таблица В1 на ФК, разпределени по подобекти пропорционално на строителната им инвестиционна стойност - ГКСтара Загора - 1 318 200 лв.; Нова Загора - 331 000 лв. Разходите са планирани по следните дейности: - разходи за възнагрaждения на експертите от ЗПУИП ГКТ - 1 480 200 лв. (служителите от ЗПУИП ГКТ не получават възнаграждения по основните им трудови/служебни правоотношения, включително и СЗО вноски по КТ, по проект за повишаване на административен капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г. „Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 г. чрез продължаване на.... “, Дейност 1 "Осигуряване на финансовия ресурс при спазване на разпоредбите на националното законодателство в сферата на заплащането на труда за служителите на дирекция СРИП, в т.ч. месечно възнаграждение....", а техните възнаграждения се изплащат от перо ТП/ОУ на проектите, управлявани от Звеното). В допълнение прилагаме Декларация от Бенефициента - Приложение № 4 към ФК; - транспортни разходи във връзка с управлението, верифицирането и одити при изпълнението на проекта - 14 000 лв. Разходите за транспорт (командировъчни, нощуване, гориво) на екипа на ЗПУИП ГКТ са съгласно одобрен бюджет, финансират се от перо ТП/ОУ на конкретния проект и се отнасят само за разходи, изрично направени във връзка с управлението и изпълнението на настоящия проект. Те не се финансират от проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г.; - разходи за доставка на компютърно и периферно оборудване, софтуер и консумативи - 70 000 лв. Това са разходи, които са съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП ГКТ. Тези разходи нямат общо с разходите, извършвани по проект ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., които са предназначени за дирекция СРИП. Предвидените компютърно и периферно оборудване, софтуер, мобилни устройства и консумативи са необходими на ЗПУИП ГКТ за функционирането му и изпълнението на задълженията по управление и изпълнение на проекта и включват: настолни и преносими компютри, принтери, софтуер, сървърни елементи (ако е необходимо), офис обзавеждане, тонер касети, папки, джобове, пликове и т.н. Към момента не е изготвена детайлна техническа спецификация. Тя ще се изготви след като се определят нуждите на ЗПУИП за управлението на проекта; - разходи за административни такси - 30 000 лв.; - разходи за външни услуги - 55 000 лв. Това са разходи за специализирани консултантски услуги от специалисти и експерти, външни на ЗПУИП ГКТ, които може да се наложи да подпомогнат Звеното в хода на управление и изпълнение на проекта и за които членовете на ЗПУИП ГКТ нямат необходимите компетенции (специализирани доклади и становища, инженерни и лабораторни изследвания, правна и юридическа помощ, финансови консултации). Тези разходи са съгласно одобрен бюджет на Звеното. По проекта няма да се покриват/изплащат възнаграждения на служители от дирекция СРИП, чиито възнаграждения по основното им трудово/служебно правоотношение се изплащат по проект за повишаване на административния капацитет ДОПТТИ-7/03.06.2016 г., финансиран по ОПТТИ - Декларация, Приложение №4 към ФК. Върху разходите за техническо оборудване, консумативи и материали за ЗПУИП, както и за външни услуги се начислява ДДС. За разходите за възнаграждение на експертите от ЗПУИП, за такси и командировъчни (транспортни) не се начислява ДДС. 1 649 200.00 354 665.74 Подготовка и приключване на проекта : В обхвата на тази дейност се включват следните под-дейности: -- Подготовка на Идеен проект за реконструкция на гаров комплекс Стара Загора, включително и други подготвителни дейности (конструктивна експертиза, изготвяне на технически паспорти, документи за преценка необходимостта от ОВОС, технически спецификации и т.н.) – Тези дейности бяха изпълнени чрез предоставянето на проектантска услуга по Договор № 5864/11.09.2017 г. от „КИГ-ИПС-ЕКА“ ДЗЗД. Те завършиха с одобрението на варианта на идеен проект от Експертния технически съвет (ЕТС) при НКЖИ – Протокол от заседание на ЕТС от 04.06.2018 г. – Приложение № 3.1 към ФК. - Подготовка на Идеен проект за реконструкция на гаров комплекс Нова Загора, включително и други подготвителни дейности (конструктивна експертиза, изготвяне на технически паспорти, документи за преценка необходимостта от ОВОС, технически спецификации и т.н.) – Тези дейности бяха изпълнени чрез предоставянето на проектантска услуга по Договор № 5939/08.12.2017 г. от Обединение „Урбан Архитекти“. Те завършиха с одобрението на варианта на идеен проект от Експертния технически съвет (ЕТС) при НКЖИ – Протокол от заседание на ЕТС от 17.08.2018 г. – Приложение № 3.2 към ФК. - Изготвяне на Анализ „Разходи-Ползи“ и подготовка на формуляр за кандидатстване - Анализът е изготвен в съответствие с Насоките за кандидатстване по ОПТТИ, съгласно който за проекти, които не са квалифицирани като „големи проекти“ по смисъла на Регламент (ЕС) 1303/2013 г. са задължителни изготвянето на финансов анализ, анализ на чувствителността и на риска. Тази дейност е изпълнена, като за оказване на консултантска помощ е сключен и се изпълнява, в частта си за подпомагане подготовката на формуляр за кандидатстване и съпътстващите го документи, Договор № 6225/13.09.2018 г. с „Инфрапроект консулт“ ЕООД. - Изготвяне на актуализиран Финансов анализ във връзка с приключване и изследване на проекта. Предвид потенциала на проекта да генерира приходи и възможността за промени в политиката на предприятието по определяне на наемите на търговските обекти в гаровите комплекси Стара Загора и Нова Загора, както и други приходи от начисления, се предвижда да бъде извършена актуализация на Финансовия анализ. С актуализацията ще се потвърдят заложените финансови параметри на проекта, а в случай на установяване на нетни приходи по смисъла на чл.61 на Регламент (ЕС) 1303/2013 г., генерирани при изпълнение на операцията, които не са били отчетени при първоначалното определяне на потенциалните нетни приходи, същите ще бъдат приспаднати от допустимите разходи за операцията и размерът на предоставената безвъзмездна финансова помощ ще бъде коригиран. В дейността са включени разходи от категория "Разходи за планиране и проектиране" на стойност 228 610 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект. 228 610.00 249 019.86 Проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор за реконструкцията на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора: В тази дейност са включени основните работи по проекта, разделени в две поддейности за двата обекта: 1. Изготвяне на технически проект, реконструкция и модернизация на съществуващото ПЗ в ГК Стара Загора, както и Пост 2, пешеходен подлез, първи перон и перонни покрития на втори и трети перони, както и изграждане на Пост 1. Сградата на ПЗ обхваща 2239 кв.м ЗП, 8175 кв.м РЗП, на 5 нива – 3 надземни и 2 подземни. Гарата разполага с 3 перона, които обслужват 5 коловоза. Първи перон се намира непосредствено пред сградата, покритието му е козирката на сградата. В същия поземлен имот се намират и Пост 1 и Пост 2. Предвидено е сградата на Пост 1 да бъде премахната, а на нейно място да се изгради нова с РЗП 16 кв. м. На сградата на Пост 2 ще бъде направен основен ремонт. Плановото разпределение се запазва и площта не се променя, РЗП – 21,1 кв. м. Основните видове работи, предвидени за изпълнение на дейността са: - реконструкция и укрепване на носещата конструкция и пълно архитектурно обновяване на ПЗ, включително настилките около него и първи перон; - реконструкция и архитектурно обновяване на перонните покрития на втори и трети перон; - реконструкция и архитектурно обновяване на пешеходния подлез, реконструкция на Пост 2, както и изграждане на Пост 1; - изпълнение на вътрешни и външни инсталации: ВиК, ОВК, Ел.– силно- и слаботокова, вкл. пожароизвестителна система, видеонаблюдение, контрол на достъпа и структурна кабелна система. 2. Разрушаване на съществуващото, несъответстващо на съвременните стандарти и изисквания ПЗ на ГК Нова Загора и изграждането на ново ПЗ, включително реконструкция на I, II, III и IV-ти перони, изграждане на паркинг за лица с намалена подвижност. ГК Нова Загора се намира в УПИ с площ 142 672 кв.м и е собственост на НКЖИ. В обхвата на проекта са включени: - Разрушаване на съществуващото ПЗ и изграждане на нова сграда; - Реконструкция на първи перон със завишаване на височината му на 550 мм; - Изграждане на вертикална планировка, в т.ч. паркинг за 21 автомобили, западно от ПЗ; - Изпълнение на вътрешни и външни инсталации: ВиК, ОВК, Електрическа – силно- и слаботокова, вкл. пожароизвестителна система, видеонаблюдение, контрол на достъпа и структурна кабелна система. - Разрушаване на външна тоалетна за пътници, Пост 1 и Пост 2; - Реконструкция и модернизация на 1-ви, 2-ри, 3-ти и 4-ти перони във връзка със съответствието им с регламентите за достъпна среда. За гореизброените основни видове работи, в изпълнение на настоящата дейност ще бъдат изготвени технически проекти, с изключение на реконструкцията и модернизацията на 2-ри, 3-ти и 4-ти перони на гара Нова Загора, за които има изготвен технически проект по друг договор, извън настоящия проект. Като част от изпълнението на дейността е съгласуването и одобряването на Техническите проекти, планиране и заявяване на доставки, производство, изпитване и доставка на материалите и оборудването, както и СМР и авторски надзор, тестване и пускане в експлоатация. Забележка: Авторският надзор в обхвата на изготвения Технически проект за реконструкция и модернизация на 2-ри, 3-ти и 4-ти перони на гара Нова Загора ще се изпълнява от автора на проекта – „Инфра Про Консулт“ ООД“. В дейността са включени разходи от категории "Строително-монтажни работи", "Машини и оборудване" и "Публичност" на обща стойност 12 432 642,20 лв., разпределени по подобекти, както следва: - Гаров комплекс Стара Загора - 9 955 629,00 лв. - Гаров комплекс Нова Загора - 2 477 013,20 лв., както и допълнително 20 000 лв. за гк Нова Загора по перо "Упражняване на надзор по време на строителните работи" - разходи за упражняване на авторски надзор за технически проект за "Реконструкция и модернизация на втори, трети и четвърти перони на обект „Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора“. В срока за изпълнение на дейността са включени и периодите на подготовка и провеждане на процедурите за избор на строители (проектиране и строителство) и изпълнението на договорите. 12 452 642.20 1 493 786.80 Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор по ЗУТ и управление изпълнението на договорите за реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора: Дейността обхваща координацията и контрола на изпълнението на договорите за проектиране, строителство и авторски надзор. Разделена е на няколко етапа, както следва: - Оценка на съответствието на Техническите проекти с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ; - Съгласуване на Техническите проекти, в т.ч. проектна част "Конструктивна"; - Упражняване на строителен надзор по време на строителството и управление на договорите за изпълнение; - Изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве; - Координиране на договора за строителство с взаимодействащи си договори по други проекти, както и при взаимодействия с трети страни; - Актуализация на Технически паспорти; - Заключителни дейности. Изпълнението на тази дейност се покрива от разходи от категория "Строителен надзор" на стойност 657 479,00 лв., разпределени по подобекти, както следва: - Стара Загора - 533 279,00 лв. - Нова Загора - 124 200,00 лв. В срока за изпълнение на дейността е включен периода за подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител и изпълнението на договора. Срокът за съобщаване на дефекти не е включен в изпълнението на тази дейност. 657 479.00 0.00 Оценка на съответствието с ТСОС и независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по Регламент (ЕС) 402/2013: В съответствие с изискванията на НАРЕДБА № 57 ОТ 9 ЮНИ 2004 Г. ЗА ПОСТИГАНЕ НА ОПЕРАТИВНА СЪВМЕСТИМОСТ НА НАЦИОНАЛНАТА ЖЕЛЕЗОПЪТНА СИСТЕМА С ЖЕЛЕЗОПЪТНАТА СИСТЕМА В РАМКИТЕ НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ще бъде извършена ЕО проверка за съответствие с приложимата ТСОС. Оценката на съответствието с техническите спецификации за оперативна съвместимост (ТСОС), свързани с достъпността на железопътната система на Европейския съюз за лица с увреждания и лица с намалена подвижност /ЛНП/. Предвижда се, също така, при идентифициране на приложимост, да бъдат изпълнени изискванията и на друга/други ТСОС/ТСОС-и, в рамките на обхвата на съответния проект. Ще бъде извършена и независима оценка от нотифициран орган на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска по проекта, съгласно Регламент (ЕС) № 402/2013 - необходимостта ще бъде определена от получените резултати от назначен от Генералния директор на ДП "НКЖИ" Съвет за управление на риска по проекта и инструкциите на Изпълнителна агенция "Железопътна администрация". В дейността са включени разходи от категория "Упражняване на надзор по време на строителните работи" на стойност 334 765,00 лв. от таблица В1 на ФК за голям проект, разпределени, както следва: - разходи за оценка на съотвествието с изискванията за оперативна съвместимост, разпределени за двата гарови комплекса, както следва: - Стара Загора - 249 907,00 лв. - Нова Загора - 44 858,00 лв. - разходи за независима оценка на пригодността на прилагането на процедурата за управление на риска, разпределени равномерно по подобекти, както следва: - Стара Загора - 20 000,00 лв. - Нова Загора - 20 000,00 лв. В срока за изпъление на дейността са включени и подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнител, заедно с изпълнението на договорите. 334 765.00 0.00 Непредвидени разходи: Целта на дейността е подсигуряване на инструмент за финансиране на допълнителни непредвидени строителни работи, които не е било възможно да бъдат предвидени на фаза идеен прокт и са възникнали в процеса на изпълнението на строителните работи. В тази дейност са включени разходи от категория "Непредвидени разходи" на стойност 1 196 642,46 лв., разпределени пропорционално между двата гарови комплекса, обект на настоящия проект, както следва: - Стара Загора - 955 210,90 лв - Нова Загора - 241 431,56 лв. 1 196 642.46 0.00 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 19518366.39 |
БФП | 16519338.66 |
Собствено финансиране | 2999027.73 |
Общо реално изплатени суми | 3461513.12 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)