Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | L8SmCoNYx3s= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16M1OP001-5.001 Техническа помощ |
# ISUN | BG16M1OP001-5.001-0017-C02 |
Наименование на проекта | „Предпроектно проучване за изграждане на система за електронен обмен на информация в българските пристанища (Рort Community System - PCS)” |
Бенефициент | 130316140 ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1574, Бул. Шипченски проход № 69 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТПП БЪЛГАРИЯ гр. София 1574 ул.ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД 69 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТПП ПЕТЪР ИВОВ СЕФЕРОВ 6419F1112BFB9B4652CF7EF08E565BF58A1913847DC6819C61AB45405FA98EFA ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА НИКИФОРОВА 375EEA3FCC1468F38CBE59521DF15EFB8CC1C559471259661184D725774BD82B СПАС ЯНЕВ ПАНЧЕВ AA111EB0E6EC0571019AAE9A0EBF2E4D76C618C14DD66BB531BD474362A84D88 МЛАДЕН ДРАГАНОВ КОСТОВ 94E2D686C33E70E055BF93EA67BEB08D8BA2DD36790021106AF76362E8814A0D СТЕФАН АТАНАСОВ МИНКОВ C6556E62D2EF55683AF95B21F7ECFC2453AA9F5DF7F393CA5A3E6F2EC87DDD89 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА 000695388 ИВАН КОСТАДИНОВ ИВАНОВ 9C23B234D6A602CE0068A2F3F3EBB5624292689306A68B0186A0EA361A1B256D ЙОАН КИРИЛОВ КОСТАДИНОВ 32B203020F76E07EF029643537941D3F25C6F5A6CC5400C8482896068D4A7A2C МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И СЪОБЩЕНИЯТА 000695388 ЕВГЕНИЙ ГЕОРГИЕВ МОСКОВ E2568821844BD25018B5783FBEDA02830CE4F4D6394FCCAED234EAE7599880B2 СТЕФАН ЕВГЕНИЕВ НЕЙЧЕВ 552E6207A33C1F85437C183E129B9AD3AFCAF3985DD2B2C2C3ECCB32DB55E3ED МИРОСЛАВ МИЛАНОВ МИЛАНОВ E3839C3196626F4CFF16FEE45B885989B18CCEEE8860CCD68E682E631C79B623 Георги Генчев Генчев 27A40CE2BAB9B50EC8F9C059A1752C6E6D62574492265691EB92EE0FA46B289E ВЛАДИМИР ТРАЙКОВ ТОДОРОВ E8C3AA8570F68D6D313BBF337FE2927D0DAEA51442EBFE07E5A07CF5919ECBA1 МИРОСЛАВ АТАНАСОВ ПЕТРОВ 05F002E25EABCF3C1F7E48C4E34F4BC599F409360ABF2E553159CDFB9207E11F АНГЕЛ БОРИСОВ ЗАБУРТОВ F74C240A4A4A07CBA23772B7B21F8BBBB7E97146A0D6F3197CB5C51FCD05007C ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Лом 3600 пл.НЕЗАВИСИМОСТ п.к.5 РОСЕН ТОДОРОВ БОРИСОВ 304B8ACF28664558E24CEE86F489233EBC0C1E68F343702F5E975A75DDB0E5FF ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Бургас 8000 БАТЕНБЕРГ 1 ИЛИАН ЛЮБЕНОВ ТЕНЕКЕДЖИЕВ EDBD3C4B4B13E4D6E69D940EC4C74C37AB06B6C1586DE4A7F853426FC00C4997 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Варна 9000 СЛАВЕЙКОВ 1 РУМЕН АЛЕКСАНДРОВ АРАБАДЖИЕВ C80F09E6FE113A486A21B003CD21D3AACCA5CFD96D401874DB7E221E70E8C830 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Русе 7000 ул. ПРИСТАНИЩНА 22 СТОЯН БОРИСОВ ХРИСТОВ E80CCBEE5A9424EB0D675985B13C9094A66827D97E8B210DED36DB78141EE70B СВЕТОСЛАВ КОЛЕВ МИЧЕВ DF132516A0326CC2BDE89BC48CCB43FA625A281E4B44E5B830C1F2C85C95E202 ЗДРАВКО ГЕНАДИЕВ ЗДРАВКОВ E14C1CFF201FBF4607D6BA1CEA9290AFFCB59FEEDD3AF29077B4B97B2DD1E926 КЪНЧО ХРИСТОВ АЛЕКСАНДРОВ 6584B9A1C3EA297F9EA48C38757A4E1EEC04064064D0370AAA370BDA760FE01A ДЕСИСЛАВА НЕНЧОВА ДИМИТРОВА F2FD8C0DEAACD8FB419909A2436940DE73DEA1159762B1B9CE57E5FB84C9DB26 ИВАЙЛО СТОЯНОВ ИВАНОВ FA3CEE0EC8977B76FB4BB46B2DDEC3B1307CE55C0C41F88B5401E4C413983971 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ ТОДОРОВ 6819819CE8AC36A3AA961D614334632618364C9CF35BC1402B6A8FF7C04AF1C8 ДИМИТЪР РУМЕНОВ НИКОЛОВ 5C9D68476278CFEB31C4D32F275239994DBA9E69B2869940218A02FF6E727056 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА PRISTANISHTNA INFRASTRUKTURA 130316140 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА PRISTANISHTNA INFRASTRUKTURA 130316140 |
Участващи организации | 177139216 "Пул 4 ПЦС" ДЗЗД; |
Източник на финансиране | Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2017-04-21 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2017-04-01 00:00:00 |
Дата на приключване | 2018-11-23 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта PORT COMMUNITY SYSTEM (PCS) е стандартизирана електронна платформа, която свързва няколко информационни системи и позволява интелигентен и сигурен обмен на информация между заинтересованите страни. Платформата цели както подобряване конкурентноспособността на морските пристанища, така и оптимизиране и управляване на пристанищни и логистични процеси, чрез единно подаване на данни. PCS предоставя огромно разнообразие от услуги като например лесен, бърз и ефективен обмен на информация, електронна обработка на митнически декларации и цялата информация относно вноса и износа на контейнери, генерални и насипни товари и др. Към момента в Република България няма разработена визия за изграждане на PORT COMMUNITY SYSTEM (PCS). В тази връзка настоящият проект предвижда разработване на обща визия за изграждане и внедряване на PCS, разработване на модел и основни функции на системата за електронен обмен на информация в българските пристанища, разработване на документация за избор на изпълнител, изготвяне на изменения в нормативната база, свързана с изграждането на информационна система за пристанищната общност. Проектът „Предпроектно проучване за изграждане на система за електронен обмен на информация в българските пристанища (Рort Community System - PCS)” е подготовка за изграждане на централизирана и автоматизирана система за обмен на информация и документация между морските транспортни власти и различни потребители на пристанищата. Системата ще улесни пристанищните операции и обмена на информация в пристанището, като същевременно ще гарантира високо ниво на качество и цялост на данните. Стартирането на проекта е предвидено за месец април 2017 г. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Разработване на концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища: Дейност 1 Разработване на концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища включва: Изготвяне на доклад „Концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища”, в който: 1.1 Да се опишат и анализират предназначението, принципите за изграждане, функционалностите и обхвата на действащи PCS в морски пристанища с доказани традиции при използването на такива системи. Да се анализира влиянието от тяхното внедряване върху ефективността и конкурентноспособността на пристанищата, както и върху опазването на природната среда и безопасността; 1.2. Да се изследват добрите практики от прилагането на PCS в чужди пристанища и тяхната приложимост в българските морски пристанища; 1.3. Да се изготви анализ на съществуващите бизнес процеси между страните извършващи дейност в българските пристанища и идентифициране на проблемите, свързани с обмена на информация, които пряко влияят на обработката на кораби, товари и транспортни средства, както и механизмите за обмен на технологична и друга информация между тях; 1.4. Да се идентифицират ролите и дейностите на потенциалните участници в системата. Да се идентифицират и изследват информационните и документалните потоци между участниците в системата. Да се разработи концептуална схема на взаимодействието между участниците в системата; 1.5. Да се изследват съществуващите информационни системи, обслужващи морския транспорт в РБ и да се оценят възможностите и целесъобразността за интегриране на информацията от тях в бъдещата PCS; 1.6. Да се определят функциите, обхвата и етапността за изграждане на системата; 1.7. Да бъдат направени изводи относно необходимостта и изпълнимостта на проекта, търговската и икономическа ефективност при изграждане на PCS; 1.8. Да се разработи план за управление на риска на проекта; 1.9. Съставяне на междинен доклад и организиране на дискусия с участниците в процеса на PCS с цел идентифициране на проблемите при обмена на информация свързана с морския транспорт. 165 555.00 165 555.00 Разработване на проект на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS: Разработването на проекта на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS включва: 2.1. Изготвяне на пълен опис на документите, които се създават, използват и обменят между участниците в PCS; 2.2. Оценка на съществуващия организационен модел на комуникации и координация между участниците. Да се дефинират необходимите справки, които системата да е в състояние да генерира и техните файлови формати. Да се дефинират механизми за импорт и експорт на данни; 2.3. Извършване на проучване за осъществимост на цялостната хардуерна, софтуерна и телекомуникационна инфраструктура за нуждите на PCS за българските морски пристанища и интегрирането със изградените към момента системи в ДППИ; 2.4. Проектът на софтуерната и хардуерната архитектура на системата да отговаря минимално на следните изисквания: • да отразява връзките между потенциалните участници в системата /терминални оператори, държавни институции, икономическите оператори и др./; • да включва всички идентифицирани роли на участниците по Дейност 1, както и техните функционалности; • да включва интегрирането на пристанищни логистични процеси при мултимодален и интермодален транспорт; • да осигурява посредством пряк достъп обмен на информация между всички дефинирани участници в работата на PCS; • да осигурява обмен на информация между информационни системи на участниците в PCS, където това е необходимо и приложимо, на различни нива /системи за автоматизация на пристанищните процеси и логистично им осигуряване, TOS, WMS, бек-офис система и др./; • да осигурява съвместимост за работа с информационната система „Национален център за електронен документооборот в морския транспорт - MSW” и съществуващите информационни системи, осигуряващи безопасността на корабоплаването и опазване на околната среда в ДППИ; • да позволява достъп на участниците до системата през единен портал; • да се основава на стандартизиран електронен обмен на данни; • да осигурява непрекъснат режим на работа 24/7 при висока степен на надеждност; • да осигури защита на информацията и обмена на информация; • да позволява редакция/добавяне/премахване на участници в/от PCS; • да позволява конфиденциалност на данни и нива на достъп; • да позволява извършване на справки по данни с които работи системата; • да включва механизми за проследяване действията на участниците; • да включва механизми за архивиране и четене от създаден архив, резервиране и възстановяване на данните и системата като цяло; • да включва механизми за оповестяване на участниците в системата; • да включва процедури за тестване на отпадане на компоненти, производителност и резервираност на системата; • да включва дефинирани изисквания към хардуера за осигуряване на свободна изчислителна мощност минимум 50% при пълно натоварване на системата; • да включва дефинирани изисквания към хардуера за осигуряване на дисково пространство за период на непрекъсната работа минимум 5 години. 2.5. Разработване на индикативен бюджет за изграждане на системата. 25 470.00 25 470.00 Разработване на документация за избор на изпълнител: 3.1. Разработване на общите и специфични изисквания за тръжната документация съответстваща на разпоредбите на Закона за обществените поръчки; 3.2. Разработване на техническите спецификации (ТС), съгласно утвърдения проект на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS за морските пристанища на Република България, които да съдържат: • ТС за хардуера; • ТС за софтуера; • Да включват дефинирани процедури за приемане на системата; • Да включват дефиниране на документация и обучение; • Да включват дефиниране на гаранционно обслужване; 3.4. Методика за оценка за избор на изпълнител, която да включва оценка на техническото и ценово предложение; 3.5. Проект на договор. 38 205.00 38 205.00 Изработване на проекти за промени в нормативната база, свързана с изграждането на PCS: Изпълнението на тази дейност включва: 4.1.Преглед на основното национално законодателство и наредбите към него и да направи анализ на проблемните области; 4.2. Разработване на предложения и препоръки, придружени със съответните проекти за изменения и допълнения (със съответните мотиви по тях), целящи изграждането и въвеждането в експлоатация на PCS. 25 470.00 25 470.00 Публичност, информация и комуникация: Мерките за информация и комуникация обхващат целия период на изпълнение на проекта, считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител до последната планирана дейност по публичност. С цел популяризиране на ОПТТИ сред широката аудитория и гарантиране на прозрачността по отношение разходването на европейските средства съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Националната комуникационна стратегия с нейните приложения, е извършен следният подбор на комуникационни дейности и инструменти, съобразени със спецификата и значимостта на проекта: 1. Публични събития – 1 бр. 1.1. Пресконференция 2. Промоционални и печатно-информационни материали: блокноти - 50 бр., химикалки - 50 бр. Рекламните и печатно-информационните материали са предназначени за широката общественост и медиите, както и ще формират информационните пакети за участниците в публичното събитие. 3. ДППИ се задължава да постави плакат с информация за проекта на видно място, в който ще се укаже финансовата подкрепа на ЕС съгласно действащите регламенти. 4. Ролбанери – 2 броя. Функцията на ролбанерите е свързана с пространствената идентификация на помещението, в което ще се проведе пресконференцията. 5. Медиен мониторинг на публикации, свързани с проекта – 1 брой. Изготвянето на медиен мониторинг е свързано с отчитането на публичното събитие, като за целта ще се направят извадки от публикувани статии за проекта в печатни издания и интернет медии, придружени със снимков материал. 2 547.00 2 323.57 Управление на проекта : • Създаване на ЗУИП - определяне на Ръководител на проекта и Експерти – 8 броя служители на ДП "Пристанищна инфраструктура" и до 4 броя Външни експерти от Пристанищни оператори, Гранична полиция, Агенция Митници и/или друга Организация/Институция, имащи отношение по проекта. • Проследяване изпълнението на проектните дейности, провеждане проверки на място, съставяне на протоколи за проведените проверки, участия в комисии, водене на документация, класиране и съхраняване на архива на проекта, изпълнение на други възложени дейности, съгласно длъжностните характеристики на членовете на ЗУИП; • Подготовка на технически отчети/доклади за напредъка по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ. • Подготовка на искания за плащания по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ. • Проверка и съгласуване на предоставените от изпълнителя месечни доклади за отчитане изпълнението на проектните дейности; • Проследяване и съдействие на изпълнителя за изпълнението на мерките за публичност, информация и комуникация; • Възнаграждения на експертите от ЗУИП. Външните експерти ще са пряко ангажирани с цялостното изпълнение на проекта, ще предоставят необходимата информация (отнасяща се до организацията/ институцията, която представляват) за нуждите на предпроектното проучване. По тази причина в екипа на проекта е необходимо да бъдат включени външни експерти - специалисти от различните организации/ институции, които ще имат пряко отношение, както при изготвянето на предпроектното проучване, така и в последствие при реализирането и внедряването на данните и друга информация необходима за изграждане и въвеждане в експлоатация на система за електронен обмен на информация в българските пристанища (Рort Community System – PCS). 25 470.00 25 468.25 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Разработване на концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища: Дейност 1 Разработване на концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища включва: Изготвяне на доклад „Концепция за изграждане и внедряване на PCS за българските морски пристанища”, в който: 1.1 Да се опишат и анализират предназначението, принципите за изграждане, функционалностите и обхвата на действащи PCS в морски пристанища с доказани традиции при използването на такива системи. Да се анализира влиянието от тяхното внедряване върху ефективността и конкурентноспособността на пристанищата, както и върху опазването на природната среда и безопасността; 1.2. Да се изследват добрите практики от прилагането на PCS в чужди пристанища и тяхната приложимост в българските морски пристанища; 1.3. Да се изготви анализ на съществуващите бизнес процеси между страните извършващи дейност в българските пристанища и идентифициране на проблемите, свързани с обмена на информация, които пряко влияят на обработката на кораби, товари и транспортни средства, както и механизмите за обмен на технологична и друга информация между тях; 1.4. Да се идентифицират ролите и дейностите на потенциалните участници в системата. Да се идентифицират и изследват информационните и документалните потоци между участниците в системата. Да се разработи концептуална схема на взаимодействието между участниците в системата; 1.5. Да се изследват съществуващите информационни системи, обслужващи морския транспорт в РБ и да се оценят възможностите и целесъобразността за интегриране на информацията от тях в бъдещата PCS; 1.6. Да се определят функциите, обхвата и етапността за изграждане на системата; 1.7. Да бъдат направени изводи относно необходимостта и изпълнимостта на проекта, търговската и икономическа ефективност при изграждане на PCS; 1.8. Да се разработи план за управление на риска на проекта; 1.9. Съставяне на междинен доклад и организиране на дискусия с участниците в процеса на PCS с цел идентифициране на проблемите при обмена на информация свързана с морския транспорт. 165 555.00 165 555.00 Разработване на проект на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS: Разработването на проекта на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS включва: 2.1. Изготвяне на пълен опис на документите, които се създават, използват и обменят между участниците в PCS; 2.2. Оценка на съществуващия организационен модел на комуникации и координация между участниците. Да се дефинират необходимите справки, които системата да е в състояние да генерира и техните файлови формати. Да се дефинират механизми за импорт и експорт на данни; 2.3. Извършване на проучване за осъществимост на цялостната хардуерна, софтуерна и телекомуникационна инфраструктура за нуждите на PCS за българските морски пристанища и интегрирането със изградените към момента системи в ДППИ; 2.4. Проектът на софтуерната и хардуерната архитектура на системата да отговаря минимално на следните изисквания: • да отразява връзките между потенциалните участници в системата /терминални оператори, държавни институции, икономическите оператори и др./; • да включва всички идентифицирани роли на участниците по Дейност 1, както и техните функционалности; • да включва интегрирането на пристанищни логистични процеси при мултимодален и интермодален транспорт; • да осигурява посредством пряк достъп обмен на информация между всички дефинирани участници в работата на PCS; • да осигурява обмен на информация между информационни системи на участниците в PCS, където това е необходимо и приложимо, на различни нива /системи за автоматизация на пристанищните процеси и логистично им осигуряване, TOS, WMS, бек-офис система и др./; • да осигурява съвместимост за работа с информационната система „Национален център за електронен документооборот в морския транспорт - MSW” и съществуващите информационни системи, осигуряващи безопасността на корабоплаването и опазване на околната среда в ДППИ; • да позволява достъп на участниците до системата през единен портал; • да се основава на стандартизиран електронен обмен на данни; • да осигурява непрекъснат режим на работа 24/7 при висока степен на надеждност; • да осигури защита на информацията и обмена на информация; • да позволява редакция/добавяне/премахване на участници в/от PCS; • да позволява конфиденциалност на данни и нива на достъп; • да позволява извършване на справки по данни с които работи системата; • да включва механизми за проследяване действията на участниците; • да включва механизми за архивиране и четене от създаден архив, резервиране и възстановяване на данните и системата като цяло; • да включва механизми за оповестяване на участниците в системата; • да включва процедури за тестване на отпадане на компоненти, производителност и резервираност на системата; • да включва дефинирани изисквания към хардуера за осигуряване на свободна изчислителна мощност минимум 50% при пълно натоварване на системата; • да включва дефинирани изисквания към хардуера за осигуряване на дисково пространство за период на непрекъсната работа минимум 5 години. 2.5. Разработване на индикативен бюджет за изграждане на системата. 25 470.00 25 470.00 Разработване на документация за избор на изпълнител: 3.1. Разработване на общите и специфични изисквания за тръжната документация съответстваща на разпоредбите на Закона за обществените поръчки; 3.2. Разработване на техническите спецификации (ТС), съгласно утвърдения проект на софтуерната и хардуерната архитектура на PCS за морските пристанища на Република България, които да съдържат: • ТС за хардуера; • ТС за софтуера; • Да включват дефинирани процедури за приемане на системата; • Да включват дефиниране на документация и обучение; • Да включват дефиниране на гаранционно обслужване; 3.4. Методика за оценка за избор на изпълнител, която да включва оценка на техническото и ценово предложение; 3.5. Проект на договор. 38 205.00 38 205.00 Изработване на проекти за промени в нормативната база, свързана с изграждането на PCS: Изпълнението на тази дейност включва: 4.1.Преглед на основното национално законодателство и наредбите към него и да направи анализ на проблемните области; 4.2. Разработване на предложения и препоръки, придружени със съответните проекти за изменения и допълнения (със съответните мотиви по тях), целящи изграждането и въвеждането в експлоатация на PCS. 25 470.00 25 470.00 Публичност, информация и комуникация: Мерките за информация и комуникация обхващат целия период на изпълнение на проекта, считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител до последната планирана дейност по публичност. С цел популяризиране на ОПТТИ сред широката аудитория и гарантиране на прозрачността по отношение разходването на европейските средства съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Националната комуникационна стратегия с нейните приложения, е извършен следният подбор на комуникационни дейности и инструменти, съобразени със спецификата и значимостта на проекта: 1. Публични събития – 1 бр. 1.1. Пресконференция 2. Промоционални и печатно-информационни материали: блокноти - 50 бр., химикалки - 50 бр. Рекламните и печатно-информационните материали са предназначени за широката общественост и медиите, както и ще формират информационните пакети за участниците в публичното събитие. 3. ДППИ се задължава да постави плакат с информация за проекта на видно място, в който ще се укаже финансовата подкрепа на ЕС съгласно действащите регламенти. 4. Ролбанери – 2 броя. Функцията на ролбанерите е свързана с пространствената идентификация на помещението, в което ще се проведе пресконференцията. 5. Медиен мониторинг на публикации, свързани с проекта – 1 брой. Изготвянето на медиен мониторинг е свързано с отчитането на публичното събитие, като за целта ще се направят извадки от публикувани статии за проекта в печатни издания и интернет медии, придружени със снимков материал. 2 547.00 2 323.57 Управление на проекта : • Създаване на ЗУИП - определяне на Ръководител на проекта и Експерти – 8 броя служители на ДП "Пристанищна инфраструктура" и до 4 броя Външни експерти от Пристанищни оператори, Гранична полиция, Агенция Митници и/или друга Организация/Институция, имащи отношение по проекта. • Проследяване изпълнението на проектните дейности, провеждане проверки на място, съставяне на протоколи за проведените проверки, участия в комисии, водене на документация, класиране и съхраняване на архива на проекта, изпълнение на други възложени дейности, съгласно длъжностните характеристики на членовете на ЗУИП; • Подготовка на технически отчети/доклади за напредъка по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ. • Подготовка на искания за плащания по проекта и изпращане до УО на ОПТТИ. • Проверка и съгласуване на предоставените от изпълнителя месечни доклади за отчитане изпълнението на проектните дейности; • Проследяване и съдействие на изпълнителя за изпълнението на мерките за публичност, информация и комуникация; • Възнаграждения на експертите от ЗУИП. Външните експерти ще са пряко ангажирани с цялостното изпълнение на проекта, ще предоставят необходимата информация (отнасяща се до организацията/ институцията, която представляват) за нуждите на предпроектното проучване. По тази причина в екипа на проекта е необходимо да бъдат включени външни експерти - специалисти от различните организации/ институции, които ще имат пряко отношение, както при изготвянето на предпроектното проучване, така и в последствие при реализирането и внедряването на данните и друга информация необходима за изграждане и въвеждане в експлоатация на система за електронен обмен на информация в българските пристанища (Рort Community System – PCS). 25 470.00 25 468.25 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 333863.42 |
БФП | 269679.02 |
Собствено финансиране | 64184.40 |
Общо реално изплатени суми | 269679.02 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)