Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | r5WSx9PGUjA= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16M1OP001-5.001 Техническа помощ |
# ISUN | BG16M1OP001-5.001-0004-C02 |
Наименование на проекта | Количествена оценка на риска и подобряване на ефективността на българските пристанища за обществен транспорт с национално значение. |
Бенефициент | 130316140 ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ "ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА" [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1574, Бул. Шипченски проход № 69 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТПП БЪЛГАРИЯ гр. София 1574 ул.ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД 69 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТПП ПЕТЪР ИВОВ СЕФЕРОВ 6419F1112BFB9B4652CF7EF08E565BF58A1913847DC6819C61AB45405FA98EFA ДАНИЕЛА ВЛАДИМИРОВА НИКИФОРОВА 375EEA3FCC1468F38CBE59521DF15EFB8CC1C559471259661184D725774BD82B СПАС ЯНЕВ ПАНЧЕВ AA111EB0E6EC0571019AAE9A0EBF2E4D76C618C14DD66BB531BD474362A84D88 МЛАДЕН ДРАГАНОВ КОСТОВ 94E2D686C33E70E055BF93EA67BEB08D8BA2DD36790021106AF76362E8814A0D СТЕФАН АТАНАСОВ МИНКОВ C6556E62D2EF55683AF95B21F7ECFC2453AA9F5DF7F393CA5A3E6F2EC87DDD89 МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА 000695388 ИВАН КОСТАДИНОВ ИВАНОВ 9C23B234D6A602CE0068A2F3F3EBB5624292689306A68B0186A0EA361A1B256D ЙОАН КИРИЛОВ КОСТАДИНОВ 32B203020F76E07EF029643537941D3F25C6F5A6CC5400C8482896068D4A7A2C МИНИСТЕРСТВО НА ТРАНСПОРТА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И СЪОБЩЕНИЯТА 000695388 ЕВГЕНИЙ ГЕОРГИЕВ МОСКОВ E2568821844BD25018B5783FBEDA02830CE4F4D6394FCCAED234EAE7599880B2 СТЕФАН ЕВГЕНИЕВ НЕЙЧЕВ 552E6207A33C1F85437C183E129B9AD3AFCAF3985DD2B2C2C3ECCB32DB55E3ED МИРОСЛАВ МИЛАНОВ МИЛАНОВ E3839C3196626F4CFF16FEE45B885989B18CCEEE8860CCD68E682E631C79B623 Георги Генчев Генчев 27A40CE2BAB9B50EC8F9C059A1752C6E6D62574492265691EB92EE0FA46B289E ВЛАДИМИР ТРАЙКОВ ТОДОРОВ E8C3AA8570F68D6D313BBF337FE2927D0DAEA51442EBFE07E5A07CF5919ECBA1 МИРОСЛАВ АТАНАСОВ ПЕТРОВ 05F002E25EABCF3C1F7E48C4E34F4BC599F409360ABF2E553159CDFB9207E11F АНГЕЛ БОРИСОВ ЗАБУРТОВ F74C240A4A4A07CBA23772B7B21F8BBBB7E97146A0D6F3197CB5C51FCD05007C ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Лом 3600 пл.НЕЗАВИСИМОСТ п.к.5 РОСЕН ТОДОРОВ БОРИСОВ 304B8ACF28664558E24CEE86F489233EBC0C1E68F343702F5E975A75DDB0E5FF ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Бургас 8000 БАТЕНБЕРГ 1 ИЛИАН ЛЮБЕНОВ ТЕНЕКЕДЖИЕВ EDBD3C4B4B13E4D6E69D940EC4C74C37AB06B6C1586DE4A7F853426FC00C4997 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Варна 9000 СЛАВЕЙКОВ 1 РУМЕН АЛЕКСАНДРОВ АРАБАДЖИЕВ C80F09E6FE113A486A21B003CD21D3AACCA5CFD96D401874DB7E221E70E8C830 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД БЪЛГАРИЯ гр. Русе 7000 ул. ПРИСТАНИЩНА 22 СТОЯН БОРИСОВ ХРИСТОВ E80CCBEE5A9424EB0D675985B13C9094A66827D97E8B210DED36DB78141EE70B СВЕТОСЛАВ КОЛЕВ МИЧЕВ DF132516A0326CC2BDE89BC48CCB43FA625A281E4B44E5B830C1F2C85C95E202 ЗДРАВКО ГЕНАДИЕВ ЗДРАВКОВ E14C1CFF201FBF4607D6BA1CEA9290AFFCB59FEEDD3AF29077B4B97B2DD1E926 КЪНЧО ХРИСТОВ АЛЕКСАНДРОВ 6584B9A1C3EA297F9EA48C38757A4E1EEC04064064D0370AAA370BDA760FE01A ДЕСИСЛАВА НЕНЧОВА ДИМИТРОВА F2FD8C0DEAACD8FB419909A2436940DE73DEA1159762B1B9CE57E5FB84C9DB26 ИВАЙЛО СТОЯНОВ ИВАНОВ FA3CEE0EC8977B76FB4BB46B2DDEC3B1307CE55C0C41F88B5401E4C413983971 ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ ТОДОРОВ 6819819CE8AC36A3AA961D614334632618364C9CF35BC1402B6A8FF7C04AF1C8 ДИМИТЪР РУМЕНОВ НИКОЛОВ 5C9D68476278CFEB31C4D32F275239994DBA9E69B2869940218A02FF6E727056 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА ТППД ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА PRISTANISHTNA INFRASTRUKTURA 130316140 ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА PRISTANISHTNA INFRASTRUKTURA 130316140 |
Участващи организации | 176948254 ДЗЗД ПОРТ РИСК МЕНИДЖМЪНТ; |
Източник на финансиране | Транспорт и транспортна инфраструктура |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2016-03-10 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2016-03-10 00:00:00 |
Дата на приключване | 2020-08-24 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта Проектът предвижда да се идентифицират, анализират и оценят факторите, влияещи негативно на ефективността на пристанищата за обществен транспорт с национално значение. С настоящия проект се цели изготвяне на задълбочен анализ за идентифициране причините за относително високото време за престой на корабите в пристанищата на Република България и бавното им обслужване. Проектът следва да компенсира липсата на утвърдена методика за оценка на риска, прилагайки холистичен подход (безопасност, околна среда, сигурност, инфраструктура, суперструктура, оперативна ефективност и др.) и на тази база – периодична преоценка и предприемане на превантивни мерки и действия (инвестиции), водещи до устойчиво развитие на пристанищата, повишена ефективност, конкурентоспособност и др. След като се определи количествено риска и се приоритизират областите, ще бъдат предложени коригиращи/превантивни мерки като отстраняване на проблеми в съществуващата нормативна уредба, инвестиционни и организационни мерки за развитие на пристанищата и др. Реализирането на проекта ще допринесе за намаляването на времето за обслужване на корабите в пристанищата на Република България до европейските стандарти и от там ще се повиши ефективността и конкурентоспособността на българските пристанища с национално значение. Териториалният обхват на дейностите по проекта включва пристанищата за обществен транспорт с национално значение: - ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА включва: Варна-изток, Варна-запад, ТЕЦ Езерово, Петрол, Леспорт, Фериботен комплекс – Варна, Балчик; - ПРИСТАНИЩЕ БУРГАС включва: Бургас-изток 1, Бургас-изток 2, Бургас-запад, Росенец, Несебър; - ПРИСТАНИЩЕ РУСЕ включва: Русе-изток, Русе-център, Русе-Запад, Силистра, Фериботен терминал – Силистра, Тутракан, Свищов, Фериботен терминал – Никопол и Сомовит; - ПРИСТАНИЩЕ ЛОМ включва: Лом и Оряхово; - ПРИСТАНИЩЕ ВИДИН включва: Видин-център, Видин-юг, Видин-север и Фериботен комплекс - Видин. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Изготвяне на методика за количествена оценка на риска: За осигуряване на мултидисциплинарна оценка на риска при развитието на пристанищата за обществен транспорт, прозрачност при дефинирането на националните политики за развитието на пристанищата и комуникирането им до различните заинтересовани страни, се предвижда изготвяне на мотодика за извършване на количествена оценка на риска. Методиката за количествена оценка на риска ще се базира на холистичен подход и ще обхваща като минимум следните области: • Здраве и безопасност при работа; • Околна среда; • Ефективност на пристанищните дейности; • Административни процедури; • Управление на трафика и информационно обслужване; • Сигурност; • Климатични промени. При изготвянето на методиката ще се анализират и адаптират най-добрите европейски и световни практики (проучвания) по оценка на риска в пристанищата – реализирани проекти за управление на рисковете в пристанищата, кодекси и стандарти за пристанищни дейности и др. Адаптирането на установените добри практики (проучвания) ще осигури създаване на стандартна методика за прилагане на национално ниво, отразявано в програмата по чл. 115у от ЗМПВВППРБ, така и за преоценка на риска за конкретно пристанище, при наличие на инвестиционен интерес и др. Методиката следва да включва като минимум: • Критерии и структура на оценката на риска: - Слаби места и заплахи в различни области; - Области на въздействие; - Видове оценявани сценарии. • Етапи на количествената оценка на риска; • Формуляри и методически указания за извършване на оценката (електронни файлове за ръчно и софтуер за автоматизирано извършване на оценката); • Ръководство (документирана процедура) за прилагане на методиката, с цел подобряване ефективността на пристанищата. 250 000.00 300 000.00 Oценка на риска: Дейността включва фактическо извършване на количествена оценка на риска по приетата методика в едно морско и едно речно пристанище за обществен транспорт от национално значение, избрани от пристанищата, попадащи в обхвата на обществената поръчка. Целта е да се валидира разработената стандартизирана методика и покаже нейната пригодност за употреба. 250 000.00 300 000.00 Приоритизиране на мерките и планиране на подобрения: На база на извършената оценка на риска и тестването на методиката по Дейност 2, която ще валидира методиката, изготвена по Дейност 1, ще бъде изготвено предложение с приоритизиране на мерки и планиране на подобрения, базирани на количествените стойности на риска, и включващо анализ на разходите и ползите. Ще се изготви и модел за системно прилагане на количествената оценка на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, за идентификация и приоритизиране на мерки, подобрения, инвестиционни предложения и др., с цел подобряване на тяхната ефективност. Моделът за системно прилагане на количествена оценка на риска и неговото управление в пристанищата за обществен транспорт с национално значение ще прилага холистичен подход и ще отчита добрите световни практики в тази област. 150 000.00 150 000.00 Предложение за нормативни промени и актуализиране на програмата по чл.115у от ЗМПВВППРБ: На база разработения модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска и предложението за приоритизиране на мерки и планиране на подобрения по Дейност 3, ще се направи преглед на проблемите в съществуващата нормативна уредба, които трябва да бъдат отстранени, ще се изготвят предложения за допълнение или изменение на нормативната уредба, във връзка с прилагане на модела за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата и за актуализиране на програмата по чл. 115у от ЗМПВВППРБ. 100 000.00 100 000.00 Управление на проекта: • Създаване на ЗИУП - определяне на ръководител на проекта и експерти – 4 бр. В хода на внедряване на системата и при необходимост в състава на ЗИУП ще бъдат включени допълнителни експерти от териториалните поделения – клонове на ДППИ; • Изпълнение и координация на проектните дейности; • Възнаграждение на експертите от ЗИУП. Възнагражденията на членовете на ЗИУП ще бъдат изплащани само на базата на утвърдена от УО на ОПТТИ Методика за възлагане на задължения, формиране и изплащане на възнаграждения на лицата, участващи в управлението и изпълнението на проекти по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014 – 2020 г.“ с бенефициент Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“. 80 000.00 64 127.33 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Изготвяне на методика за количествена оценка на риска: За осигуряване на мултидисциплинарна оценка на риска при развитието на пристанищата за обществен транспорт, прозрачност при дефинирането на националните политики за развитието на пристанищата и комуникирането им до различните заинтересовани страни, се предвижда изготвяне на мотодика за извършване на количествена оценка на риска. Методиката за количествена оценка на риска ще се базира на холистичен подход и ще обхваща като минимум следните области: • Здраве и безопасност при работа; • Околна среда; • Ефективност на пристанищните дейности; • Административни процедури; • Управление на трафика и информационно обслужване; • Сигурност; • Климатични промени. При изготвянето на методиката ще се анализират и адаптират най-добрите европейски и световни практики (проучвания) по оценка на риска в пристанищата – реализирани проекти за управление на рисковете в пристанищата, кодекси и стандарти за пристанищни дейности и др. Адаптирането на установените добри практики (проучвания) ще осигури създаване на стандартна методика за прилагане на национално ниво, отразявано в програмата по чл. 115у от ЗМПВВППРБ, така и за преоценка на риска за конкретно пристанище, при наличие на инвестиционен интерес и др. Методиката следва да включва като минимум: • Критерии и структура на оценката на риска: - Слаби места и заплахи в различни области; - Области на въздействие; - Видове оценявани сценарии. • Етапи на количествената оценка на риска; • Формуляри и методически указания за извършване на оценката (електронни файлове за ръчно и софтуер за автоматизирано извършване на оценката); • Ръководство (документирана процедура) за прилагане на методиката, с цел подобряване ефективността на пристанищата. 250 000.00 300 000.00 Oценка на риска: Дейността включва фактическо извършване на количествена оценка на риска по приетата методика в едно морско и едно речно пристанище за обществен транспорт от национално значение, избрани от пристанищата, попадащи в обхвата на обществената поръчка. Целта е да се валидира разработената стандартизирана методика и покаже нейната пригодност за употреба. 250 000.00 300 000.00 Приоритизиране на мерките и планиране на подобрения: На база на извършената оценка на риска и тестването на методиката по Дейност 2, която ще валидира методиката, изготвена по Дейност 1, ще бъде изготвено предложение с приоритизиране на мерки и планиране на подобрения, базирани на количествените стойности на риска, и включващо анализ на разходите и ползите. Ще се изготви и модел за системно прилагане на количествената оценка на риска в пристанищата за обществен транспорт с национално значение, за идентификация и приоритизиране на мерки, подобрения, инвестиционни предложения и др., с цел подобряване на тяхната ефективност. Моделът за системно прилагане на количествена оценка на риска и неговото управление в пристанищата за обществен транспорт с национално значение ще прилага холистичен подход и ще отчита добрите световни практики в тази област. 150 000.00 150 000.00 Предложение за нормативни промени и актуализиране на програмата по чл.115у от ЗМПВВППРБ: На база разработения модел за системно прилагане на количествена оценка и управление на риска и предложението за приоритизиране на мерки и планиране на подобрения по Дейност 3, ще се направи преглед на проблемите в съществуващата нормативна уредба, които трябва да бъдат отстранени, ще се изготвят предложения за допълнение или изменение на нормативната уредба, във връзка с прилагане на модела за системно идентифициране на мерки за намаляване на риска и подобрение на ефективността на пристанищата и за актуализиране на програмата по чл. 115у от ЗМПВВППРБ. 100 000.00 100 000.00 Управление на проекта: • Създаване на ЗИУП - определяне на ръководител на проекта и експерти – 4 бр. В хода на внедряване на системата и при необходимост в състава на ЗИУП ще бъдат включени допълнителни експерти от териториалните поделения – клонове на ДППИ; • Изпълнение и координация на проектните дейности; • Възнаграждение на експертите от ЗИУП. Възнагражденията на членовете на ЗИУП ще бъдат изплащани само на базата на утвърдена от УО на ОПТТИ Методика за възлагане на задължения, формиране и изплащане на възнаграждения на лицата, участващи в управлението и изпълнението на проекти по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура 2014 – 2020 г.“ с бенефициент Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“. 80 000.00 64 127.33 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 964127.33 |
БФП | 776414.01 |
Собствено финансиране | 187713.32 |
Общо реално изплатени суми | 776414.01 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)