Въведете име на фирма, ключови думи за проект и т.н.
Contract ID | Z6sPMA3kf1Y= [@eufunds.bg | @bird.bg] |
Процедурa | BG16RFOP002-1.005 Разработване на продуктови и производствени иновации |
# ISUN | BG16RFOP002-1.005-0238-C01 |
Наименование на проекта | SUSTAINABLE FLEET |
Бенефициент | 121707332 ДЖИ ПИ ЕС БЪЛГАРИЯ АД [ТР] |
Бенефициент адрес | България, гр.София, 1309, бул. "Христофор Колумб" No 64, сграда В3, вх. 3, ет. 2 [Търси по адресс в ISUN] |
Бенефициент - свързани фирми | |
Участващи организации | |
Източник на финансиране | Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 2018-05-30 00:00:00 |
Дата на стартиране | 2018-05-30 00:00:00 |
Дата на приключване | 2019-12-16 00:00:00 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП |
Местонахождение | България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София |
Кратко описание на проекта | Кратко описание на проекта ДЖИ ПИ ЕС БЪЛГАРИЯ АД е водещ български доставчик на високотехнологични GPS/GSM базирани решения за контрол и управление на автомобилни паркове като разработва и предлага софтуер за управление на автопаркове (fleet management system), чиито основни функционалности са контролиране на различни параметри на превозното средство, генериране на разнообразни отчети, управление на маршрути и др. Посочените функционалности са достъпни през различни елементи на уеб базирана модулна система. Софтуерът се предлага като услуга под формата на различни пакети според комплекса функционалности, който е достъпен за клиента. Предмет на настоящото проектно предложение е разработката на иновативен софтуерен продукт (услуга) в областта на GPS базираните системи за транспорт, логистика и цялостно управлението на автопарк „SUSTAINABLE FLEET”. Основна цел е значително подобряване на основната услуга на дружеството за управление на автопарк, чрез извършването на индустриални научни изследвания (ИНИ) за разработка на допълнителни устойчиви и социално-икономически функции на системата, повишаващи ефективността и предоставящи механизми за развитие на устойчив транспорт и намаляване на вредното влияние върху околната среда. Разработката е на ниво TRL 1 (формулирани основни принципи на технологията), следва да се извършат ИНИ за разработване на технологията до TRL 7 (прототип, демонстриран в операционна среда). Разработката ще се реализира в два етапа, като проекта предвижда следните дейности: - Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията; - Създаване и тестване на прототип на иновацията. Дейностите ще се извършат от наети от кандидата експерти и чрез възлагане на външни изпълнители, съгласно необходимите компетенции, капацитет и опит. Очакваните резултати са разработване на иновативна услуга с висока добавена стойност и пазарен потенциал, повишаване на иновационния капацитет и конкурентоспособността на фирмата. |
Дейности | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията: Дейността предвижда изпълнението на следните изследователски задачи: Задача 1: Набиране на данни, дефиниране на характеристиките на информационните масиви и изпълнителни операции чрез: - провеждане на научно изследване 1 "Създаване на комплексни алгоритми за оптимизация на маршрути и ограничаване влиянието на транспорта върху отделените вредни емисии", 1 бр., Работен пакет 1. - подготовка на данни за защитени зони от мрежата на Натура 2000 в България и защитени територии, Работен пакет 2. - формулиране на софтуерната среда/инструменти на системата, Работен пакет 3. - формулиране на хардуерна архитектура на системата, Работен пакет 4. Задача 2: Тестване на формулираните в задача 1 структури, чрез: - симулирано тестване на формулираните комплексни алгоритми, Работен пакет 1. - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони, Работен пакет 2. - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност, Работен пакет 3. - експериментално симулиране на комуникация между установените крайни устройства на системата, Работен пакет 4. Описание на работните пакети: Работен пакет 1: - дефиниране на всички фактори и необходими данни: (за отговорните и заинтересовани институции/организации; комуникационни етикети; технически характеристики на превозните средства - категоризация по различни стандарти, коефициенти на влияние на всеки параметър, данни за генерирани емисии при различни вътрешни и външни фактори и др.) - дефинирането на тежестта на различните фактори в изчисляването на различни показатели; - дефиниране на необходимото количество и качество информация и бази данни за постигане на заложените функционалности; - разработване на алгоритми (числени методи) за изчисляване на измерими емпирични величини и отношения (вредни емиси, километри, разходи и др.); - разработване на алгоритми (математически модели) на изпълнението на различни команди за осъществяване на заложените функционалности; - разработване на алгоритми на комуникация между всички оператори - ползватели на системата, администратори, предоставящи информационни ресурси и достъп до бази данни, заинтересовани страни, институции, външни организации; - разработване на алгоритъм на логическа структура и ейрархия на командите и възможните пътища. Работен пакет 2: - консултации по въпроси свързани със защитените зони и територии; - верифициране и набавяне на актуални данни (за цифрови граници, нормативни ограничения, съществуващи бази данни, механизми за тяхното обновяване, времеви срокове за актуализации, комуникационни пътища за достъп до информация и др.); - анализ на наличната информация за защитените зони за целите на проекта; - представяне на информацията за защитените зони по популярен и достъпен начин; - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони. Работен пакет 3: - набиране на данни за компонентите и основните характеристики на процесите; - изискванията към софтуерните инструменти; - изисквания за интеграция с външни системи и бази данни; - анализ на наличните ресурси и възможни решения; - дефиниране на софтуерните инструменти на системата; - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност. Работен пакет 4: - набиране на данни за процесите и основните характеристики на устройствата; - изискванията към информационната архитектура (осигуряване на двупосочна връзка между операторите, включително външни институции/заинтересовани страни, непрекъсваемост, сигурност на информацията, намаляване на въглеродния отпечатък и др.); - изисквания за интеграция с външни устройства (различни крайни и изпълнителни устройства); - анализ на наличните информационни ресурси и възможни технологични решения; - формулиране на концепция за това каква хардуерна архитектура е необходима и следва да се изгради. - експериментално симулиране на комуникацията между установените устройства на системата. 433 380.00 430 875.12 Създаване и тестване на прототип на иновацията: Задача 3: Разработка и тестване на елементите на системата, работен пакет 5: - създаване на функционална и техническа спецификация на включените инструменти. - разработка на съответния софтуерен код на включените инструменти. - изграждане на инфраструктура за софтуерна реализация. - програмиране на фърмуер и слоеве за връзка с дефинираните крайни устройства. - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда, от които да е видно че отделните софтуерни модули, постигат заложените технически и функционални изисквания към тях. Задача 4: Конструиране и тестване на прототип: - създаване на функционална и техническа спецификация на системата като цяло, работен пакет 6. - интеграция на различните компоненти в единна система, работен пакет 6. - изпитване на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. - отстраняване на идентифицирани дефекти и несъвършенства в системата и повторно програмиране, работен пакет 6. - повторно тестване и демонстриране на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. Задача 5: Извършване на полеви тестове за изпитване и валидиране на резултатите като технология с широко приложение: - тестване на прототипа на системата в операционна среда от реален автопарк, работен пакет 8. Описание на работните пакети: Работен пакет 5: - програмиране на инструмент за визуализиране на защитените зони от Натура 2000 и защитените територии в картата за мониторинг на системата; инструмент за добавяне на данни за защитени зони и територии в Европа; инструмент за текстова и гласова информация на водачите за защитените зони и територии; инструмент за обратна информация от водачите на транспортните средства за забелязани нарушения в районите на защитените зони и територии; инструмент за използване на еко-критерии за генериране на маршрути; инструмент за анализ на данни; инструмент за генериране на конкретни препоръки за „еко-шофиране“ към водача; инструмент за предоставяне на данни през публичен портал; инструмент за изчисление на показатели в защитените територии и зони от Натура 2000; инструмент за генериране на маршрути по критерий "икономически най-изгоден маршрут"; - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда на отделните инструменти. Работен пакет 6: - интеграция на различните инструменти в единна система, прототип; - отсртраняване на "бъгове" и несъвършенства в системата, корективно програмиране. Работен пакет 7: - осигуряване на необходимите бази от данни за тестване на прототипа (симулатор на маршрути; интеграция с бази данни за еко-категорията на превозното средство; интеграция с бази данни за пътни такси и др.); - осигуряване на инфраструктура, в т. ч. сървъри и периферия (телематични устройства и таблети за нуждите на двупосочна комуникация "система/оператор - водач" и възпроизвеждане на информацията за защитените територии и зони); - тестване на прототипа, върху осигурената инфраструктурата и чрез използване на осигурените информационни ресурси в лабораторна среда; - демонстрация и изследване чрез изпитване на прототипа в релевантна среда (осигуряване на превозни средства с различна еко-категория и от различен тип (тежкотоварни, леки); преминаване през предварително дефинирани маршрути, пресичащи защитени територии и зони) - валидиране на технологията и работоспособността на системата в цялост. Работен пакет 8: - анализ и избор на тестова среда - реален автопарк; - интегриране с крайните устройства на избрания автопарк (телематични у-ва, датчици и др.); - провеждане на изследване на поведението на прототипа в операционна среда, съгласно предварително формулирани критерии; - анализ на резултатите и публикуване на информация за разработката. 273 960.00 271 618.33 |
Тръжни процедури | Дейност Договорена стойност Отчетена стойност Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията: Дейността предвижда изпълнението на следните изследователски задачи: Задача 1: Набиране на данни, дефиниране на характеристиките на информационните масиви и изпълнителни операции чрез: - провеждане на научно изследване 1 "Създаване на комплексни алгоритми за оптимизация на маршрути и ограничаване влиянието на транспорта върху отделените вредни емисии", 1 бр., Работен пакет 1. - подготовка на данни за защитени зони от мрежата на Натура 2000 в България и защитени територии, Работен пакет 2. - формулиране на софтуерната среда/инструменти на системата, Работен пакет 3. - формулиране на хардуерна архитектура на системата, Работен пакет 4. Задача 2: Тестване на формулираните в задача 1 структури, чрез: - симулирано тестване на формулираните комплексни алгоритми, Работен пакет 1. - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони, Работен пакет 2. - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност, Работен пакет 3. - експериментално симулиране на комуникация между установените крайни устройства на системата, Работен пакет 4. Описание на работните пакети: Работен пакет 1: - дефиниране на всички фактори и необходими данни: (за отговорните и заинтересовани институции/организации; комуникационни етикети; технически характеристики на превозните средства - категоризация по различни стандарти, коефициенти на влияние на всеки параметър, данни за генерирани емисии при различни вътрешни и външни фактори и др.) - дефинирането на тежестта на различните фактори в изчисляването на различни показатели; - дефиниране на необходимото количество и качество информация и бази данни за постигане на заложените функционалности; - разработване на алгоритми (числени методи) за изчисляване на измерими емпирични величини и отношения (вредни емиси, километри, разходи и др.); - разработване на алгоритми (математически модели) на изпълнението на различни команди за осъществяване на заложените функционалности; - разработване на алгоритми на комуникация между всички оператори - ползватели на системата, администратори, предоставящи информационни ресурси и достъп до бази данни, заинтересовани страни, институции, външни организации; - разработване на алгоритъм на логическа структура и ейрархия на командите и възможните пътища. Работен пакет 2: - консултации по въпроси свързани със защитените зони и територии; - верифициране и набавяне на актуални данни (за цифрови граници, нормативни ограничения, съществуващи бази данни, механизми за тяхното обновяване, времеви срокове за актуализации, комуникационни пътища за достъп до информация и др.); - анализ на наличната информация за защитените зони за целите на проекта; - представяне на информацията за защитените зони по популярен и достъпен начин; - тестване на достъпността на данните за защитени територии и зони. Работен пакет 3: - набиране на данни за компонентите и основните характеристики на процесите; - изискванията към софтуерните инструменти; - изисквания за интеграция с външни системи и бази данни; - анализ на наличните ресурси и възможни решения; - дефиниране на софтуерните инструменти на системата; - симулирано изследване на формулираната софтуерна среда за надеждност. Работен пакет 4: - набиране на данни за процесите и основните характеристики на устройствата; - изискванията към информационната архитектура (осигуряване на двупосочна връзка между операторите, включително външни институции/заинтересовани страни, непрекъсваемост, сигурност на информацията, намаляване на въглеродния отпечатък и др.); - изисквания за интеграция с външни устройства (различни крайни и изпълнителни устройства); - анализ на наличните информационни ресурси и възможни технологични решения; - формулиране на концепция за това каква хардуерна архитектура е необходима и следва да се изгради. - експериментално симулиране на комуникацията между установените устройства на системата. 433 380.00 430 875.12 Създаване и тестване на прототип на иновацията: Задача 3: Разработка и тестване на елементите на системата, работен пакет 5: - създаване на функционална и техническа спецификация на включените инструменти. - разработка на съответния софтуерен код на включените инструменти. - изграждане на инфраструктура за софтуерна реализация. - програмиране на фърмуер и слоеве за връзка с дефинираните крайни устройства. - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда, от които да е видно че отделните софтуерни модули, постигат заложените технически и функционални изисквания към тях. Задача 4: Конструиране и тестване на прототип: - създаване на функционална и техническа спецификация на системата като цяло, работен пакет 6. - интеграция на различните компоненти в единна система, работен пакет 6. - изпитване на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. - отстраняване на идентифицирани дефекти и несъвършенства в системата и повторно програмиране, работен пакет 6. - повторно тестване и демонстриране на прототипа в лабораторна и релевантна среда, чрез научно изследване 2 "Тестване в лабораторна и релевантна среда", работен пакет 7. Задача 5: Извършване на полеви тестове за изпитване и валидиране на резултатите като технология с широко приложение: - тестване на прототипа на системата в операционна среда от реален автопарк, работен пакет 8. Описание на работните пакети: Работен пакет 5: - програмиране на инструмент за визуализиране на защитените зони от Натура 2000 и защитените територии в картата за мониторинг на системата; инструмент за добавяне на данни за защитени зони и територии в Европа; инструмент за текстова и гласова информация на водачите за защитените зони и територии; инструмент за обратна информация от водачите на транспортните средства за забелязани нарушения в районите на защитените зони и територии; инструмент за използване на еко-критерии за генериране на маршрути; инструмент за анализ на данни; инструмент за генериране на конкретни препоръки за „еко-шофиране“ към водача; инструмент за предоставяне на данни през публичен портал; инструмент за изчисление на показатели в защитените територии и зони от Натура 2000; инструмент за генериране на маршрути по критерий "икономически най-изгоден маршрут"; - провеждане на функционални тестове в лабораторна среда на отделните инструменти. Работен пакет 6: - интеграция на различните инструменти в единна система, прототип; - отсртраняване на "бъгове" и несъвършенства в системата, корективно програмиране. Работен пакет 7: - осигуряване на необходимите бази от данни за тестване на прототипа (симулатор на маршрути; интеграция с бази данни за еко-категорията на превозното средство; интеграция с бази данни за пътни такси и др.); - осигуряване на инфраструктура, в т. ч. сървъри и периферия (телематични устройства и таблети за нуждите на двупосочна комуникация "система/оператор - водач" и възпроизвеждане на информацията за защитените територии и зони); - тестване на прототипа, върху осигурената инфраструктурата и чрез използване на осигурените информационни ресурси в лабораторна среда; - демонстрация и изследване чрез изпитване на прототипа в релевантна среда (осигуряване на превозни средства с различна еко-категория и от различен тип (тежкотоварни, леки); преминаване през предварително дефинирани маршрути, пресичащи защитени територии и зони) - валидиране на технологията и работоспособността на системата в цялост. Работен пакет 8: - анализ и избор на тестова среда - реален автопарк; - интегриране с крайните устройства на избрания автопарк (телематични у-ва, датчици и др.); - провеждане на изследване на поведението на прототипа в операционна среда, съгласно предварително формулирани критерии; - анализ на резултатите и публикуване на информация за разработката. 273 960.00 271 618.33 |
Индикатори | |
Обща стойност на проекта | 707340.00 |
БФП | 495138.00 |
Собствено финансиране | 212202.00 |
Общо реално изплатени суми | 491745.28 |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 |
cached @ 2020-11-07 09:16:24
Ако считате, че този безплатен ресурс е полезен, включете се с малка сума за неговата поддръжка. При възможност, станете наш редовен спомоществовател с опцията Месечно дарение. Това ни помага да предвиждаме бъдещи разходи и да планираме дейността си за месеци напред.
Или с PayPal тук!
Включи се с месечни вноски с банкова карта или PayPal тук!
Become a monthly donor with bank card or PayPal here!
Bank wire
Account owner: Assoc. DRJI
Owner address: 16 bvd. Saint Germain, 75005 Paris
IBAN: FR76 1820 6002 0665 0617 8570 619
BIC: AGRIFRPP882
Revolut
Crypto
BTC: bc1q8asgyunzwue3esm7p6nj8yv7umcppssktjv6e7
***
За да научавате преди всички за нови разследвания, инсталирайте си нашето мобилно приложение:
This post is also available in: English (Английски)